Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

2010 χρονια αναζητούμε την ελπίδα...πάμε για το 2011

 Οπως όλοι ξέρουμε, την βραδια της  25ης Δεκεμβρίου   έχουμε τη μεγαλυτερη νυχτα του χρόνου αφού απο την επομένη η μέρα αρχίζει σιγα σιγά να μεγαλώνει κατά δευτερόλεπτα.
Με λίγα και απλά λόγια την 25η Δεκεμβρίου  ξεκινα ο αιώνιος  θρίαμβος του φωτός απέναντι στο σκοτάδι και οι άνθρωποι απο καταβολής κόσμου χαίρονταν και πανηγύριζαν γι’ αυτο.
Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, όλοι λίγο ως πολύ γνωρίζουμε πως η 25η Δεκεμβρίου υιοθετήθηκε σαν ημέρα επετείου της γέννησης του Χριστου , τον  4ο αιώνα από τον Πάπα Ιούλιο. 
Η γέννηση του Διόνυσου


Γιατι επιλέχθηκε ; Μα γιατι έπρεπε να επιλέξουν την μέρα που ειχε την μεγαλύτερη επιρροή  στα πλήθη κι αυτη δεν ήταν αλλη απο την συγκεκριμένη μέρα―25η Δεκεμβρίου― που γιόρταζαν τα γενέθλια του αήττητου ήλιου.
 Πίστευαν ότι στις 25 του μηνός ο Ήλιος αναγεννιέται και παίρνει νέα δύναμη.


 Αν πάμε και  πιο πίσω, θα δουμε ακόμα πολλές αλλες παρόμοιες δοξασίες, ―Μίθρας κτλ―αλλα το θέμα μας, όχι, δεν ειναι εκεί.
Το θέμα μας δεν είναι αν την ελπίδα του κόσμου την βαφτίσαμε
 Χριστουγεννα, Ηλιούγεννα, Μιθρούγεννα, ή ότι αλλο  τέλος πάντων.

Το θεμα μας θαρρώ ειναι, πως οι εμεις οι άμοιροι οι άνθρωποι, 2010 χρόνια τώρα―και ειμαι και ελαστικη, αφηνω εξω ολα τα προηγουμενα―αναζητούμε την ελπίδα, πάμε  για το 2011, κι ακόμα δεν την βρήκαμε...ακόμα δεν ηρθε.
Αντιθετα θα ελεγα, διαρκώς μακραίνει απο διπλα μας όλο και περισσότερο...
Θα δεήσει άραγε να ερθει ποτέ;

16 σχόλια:

Drmakspy είπε...

Θα την βρούμε Ρίκη μου... Δεν μπορεί... Θα την βρούμε... Αν πάψουμε να το πιστεύουμε τότε σίγουρα μα σίγουρα θα είναι σαν να την σκοτώνουμε πριν γεννηθεί...

Unknown είπε...

Μα αν δεν είχαμε ελπίδα, όσοι έχουν, δεν θα φτάναμε μέχρι εδώ.
Υπάρχουν τόσες δυσκολίες πάντα, σε όλες τις εποχές, που αν είχαμε απελπιστεί θα είχε τελειώσει και η ανθρωπότητα.

ElenaG είπε...

Θα δεήσει άραγε να ερθει ποτέ;

Ναι Ρίκη μου...
στην καρδια μας...αν την ανοίξουμε!!!

Rena είπε...

Οταν ήμουν μικρή το 2000 φάνταζε στο μυαλό μας σαν κάτι θεικό και οι πιο μεγάλοι μου έλεγαν πως εσύ θα είσαι τυχερή που θα ζεις τότε!
Τώρα, τι να λένε άραγε....

zeidoron dtsoukas είπε...

Δεν έχεις ακούσει Ρίκη μου πως η ελπίδα πεθαίνει τελευταία,άρα μετά από μας!Κάτι μου λέει πως και το 3011 πάλι με μια ελπίδα θα ζουν οι άνθρωποι,αν υπάρχουν ακόμα!
Να είσαι καλά,καλό βράδυ!

Υ.Γ.:Η μεγαλύτερη νύχτα είναι στις 21 Δεκεμβρίου!

D.Angel είπε...

Θέλω να πιστεύω πως η ελπίδα δεν χάθηκε ακόμα!!! Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ

mosaicology είπε...

Χάρηκα που είδα το ψηφιδωτό...φιλιά!

Unknown είπε...

Το ξερα όλο αυτό κούκλα μου ;-)
Οσο για την Ελπίδα, δεν χάθηκε.
Ετσι πιστεύω

lourdi lourdaki είπε...

ΡΙΚΗ ΜΟΥ! ΟΣΟ ΖΩ ΘΑ ΕΛΠΙΖΩ....ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

θα ήθελα μα δεν...

και όχι από απογοήτευση, μα από ωμό ρεαλισμό...

ρικάκι μου καλή σου νύχτα!

Dinos-Art είπε...

Ευχή λοιπόν για αισιόδοξα Χριστούγεννα και άλλη μια φορά Καλή Χρονιά με προσμονή την ελπίδα. Καλό Σαββατοκύριακο Ρίκη.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Καλή μου Ρίκη έχω την εντύπωση χωρίς να είναι πεσιμιστής από φυσικού μου ότι η ελπίδα μοιάζει πια σαν τον ορίζοντα. ¨Ότι και να κάνουμε δεν θα μπορέσουμε ποτέ μας να την φτάσουμε.
Πολύ όμορφη η παράθεση στοιχείων για την 25η Δεκεμβρίου. Έμαθα πολλά!
Να είσαι πάντα καλά κορίτσι μου.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Μη χάνεις το κουράγιο σου
πάλι θα ξημερώσει
κανείς , το ξέρεις, δεν μπορεί
να μας ισοπεδώσει.

55fm είπε...

Γειά σου Ρικάκι μου με την ανήσυχη σκέψη!
Σε φιλώ!

Margo είπε...

Η ελπίδα πιστεύω Ρίκη μου είναι καθαρά προσωπική και εσωτερική υπόθεση. Η ζωή στον κόσμο ήταν είναι και θα είναι πάντα γεμάτη λάθη. Μέσα μας μόνο μπορούμε να βρούμε τον Παράδεισο.

Καλές και γαλήνιες γιορτές σου εύχομαι!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Σας ευχαριστω όλους για το περασμα και την κατάθεση της σκέψης σας, αυτο το τόσο πολυτιμο συλλεκτικο υλικο, εδω....