Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΚΡΗΤΗ......«Οδός των λαών της γης»


 

ΤΣΕ 7 ΤΑΥΓΟΥΣΤΟΥ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΣΗ ΓΗΣ ΚΤΥΠΑ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ ΚΙ ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΑΠ ΟΥΛΟ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ.

ΑΠ ΤΟ ΛΑΣΘΙ ΩΣ ΤΑ ΧΑΝΙΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΙ ΑΓΚΑΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΟΥΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΛΕΜΕ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ.



Η Κρήτη , λένε, είναι τόπος που γεννά κουζουλους ανθρώπους και κουζουλές ιδέες.

Μια τέτοια «κουζουλή» ιδέα λοιπον γέννησε το μυαλο μιας ομάδας Κρητικών που  οραματίστηκε την συναδέλφωση όλων των λαων της γης και θα παλέψει να την κάνει πραγματικότητα το Σάββατο , 7 Αυγούστου, μέσα απο μια εθελοντική, και μη κερδοσκοπική , το τονίζω αυτο, προσπάθεια, που θέλει να αποδείξει πόσα πολλά μπορεί να καταφέρουν οι άνθρωποι  ενωμένοι.

Η εκδήλωση θα ξεκινήσει με ένα αργό πεντοζάλη απο 200.000! και πλέον Κρήτες χορευτές, ενώ θα ακολουθούν στο χορό  η Ήπειρος, η Ρούμελη, ο Πόντος, η Ελλάδα ολόκληρη, καθώς και οι  ανά τον κόσμο  «Φίλοι της Κρήτης» μέσω των κατά τόπους σωματείων στην Ελλάδα και σε ολόκληρη τη γη.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η Κρήτη, ο «Πλανήτης Κρήτη», θα στείλει μηνύματα αγάπης και συναδέλφωσης σε όλους τους λαούς της γης καλώντας τους να χορέψουν και να γίνουν ΕΝΑ μαζί του. Η εκδήλωση θα συνεχιστεί και θα κλείσει στις πρωτεύουσες των τεσσάρων νομών της Κρήτης, όπου  οι καλλιτέχνες θα ξεσηκώσουν ολόκληρο το πλανήτη με το τραγούδι τους και το χορό τους, προσελκύοντας και αξιοποιώντας το ενδιαφέρον των διεθνών ειδησεογραφικών καναλιών από τη μοναδική αυτή, σε πλανητικό επίπεδο, εκδήλωση

Τσ’ 7 τ ’ Αυγουστου λοιπόνη Κρήτη  θα είναι το επίκεντρο της γης.Ολόκληρη η ανθρωπότητα θα ξαναθυμηθεί τις δυνατότητες που έχει ο άνθρωπος όταν το θέλει και είναι ενωμένος, και θα γνωρίσει τη ΔΥΝΑΜΗ, ΤΗΝ ΑΝΔΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ «ΠΡΕΠΙΑ» ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ και ΤΗΝ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ που  σήμερα  βάλετε απο παντου. 

 

 Μετά το πέρας της εκδήλωσης θα προταθεί ο βασικός οδικός άξονας της Κρήτης να ονομαστεί «Οδός των λαών της γης» με παράλληλη πρόταση αναβάθμισής του, δεδομένου ότι κάθε χρόνο όλο και περισσότερες εκδηλώσεις θα πραγματοποιούνται εκεί. Ακόμα, ο βασικός άξονας θα χωριστεί νοητά σε ίσα τμήματα, όσες και οι χώρες που ο ΟΗΕ αναγνωρίζει, όπου σε κάθε τμήμα αυτού θα δοθεί με αλφαβητική σειρά και το αντίστοιχο όνομα της χώρας και αντί για σύνορα ένα γλυπτό το οποίο θα απεικονίζει δύο ανθρώπους  αγκαλιασμένους να χορεύουν αργό πεντοζάλη με τα χαρακτηριστικά των χωρών που αντιπροσωπεύουν.

 Αν λοιπον το ερχόμενο Σάββατο σας βγάλει ο δρόμος σας προς την Κρήτη, ή ακόμα καλυτερα αν μπορείτε να τον κάνετε να σας βγάλει, ελάτε να ενωθείτε  κι εσείς στη ιδέα μας και να περάσουμε όλοι μαζί  το μνμ πως ο άνθρωπος μπορεί να κάνει πάρα πολλά όταν ειναι συναδελφωμένος με τον συνανθρωπο του

Ελατε.....ελάτε.....


47 σχόλια:

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Ρίκη,
λέω να ποζάρουμε εμείς οι δυο αγκαλιασμένες και να χορεύουμε πεντοζάλη, για το γλυπτό!...

Πιο όμορφες από ΄μας, πού θα βρεθούν, βρε;...
Σκέτα γλυπτά είμαστε!!!

Πέρα από την πλάκα, λόγω ζέστης και λόγω κουζουλάδας δηλαδή, πολύ καλή η προσπάθεια εκεί στην πατρίδα!!!

Τα φιλιά μου, λεβέντισσα!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Λιγο κοντουλες πεφτουμε για γλυπτα φιλεναδα μου αλλα θα ανεβουμε πανω σε ενα βάθρο χα χα χα χα

Οντως πολυ καλη προσπάθεια, απο τις καλυτερες που εχω συναντησει...για να δουμε....

Unknown είπε...

Πάντα το 'λεγα πως εσείς οι Κρητικοί έχετε μεγάλη καρδιά! Αχ και να 'μουν εκεί να χορέψω πεντοζάλh! Να χορέψουμε μαζί εγώ κι εσύ, εμείς κι όλος ο κόσμος!
Πάντα τέτοια!

Φιλάκια πολλά Ρίκη μου!
Η σκέψη μου θα ίναι εκεί!
;-)

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Ρίκη,

τ' ακριβά αρώματα, λέει,
σε μικρά μπουκάλια μπαίνουν

Μια χαρά είμαστε, βρε!
κοντούλες,πανάκριβες και περιζήτητες!

BUTTERFLY είπε...

Καλα ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ιδεα! Μπραβο και παλο μπραβο!!!

Unknown είπε...

Άντε να το χορέψωμε
ούλοι μαζύ ενωμένοι
πως όλοι άνθρωποι τση γής
πάντα 'ναι αγαπημένοι.

Καλή επιτυχία..
Δυστυχώς θάμαι μακρυά εγώ και θα το χάσω....

Κωστής

anthivolon είπε...

Aγαπώ καί την Κρήτη καί του Κρητικούς, μέσα στον χορό κι εγώ λοιπόν!!!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μιλιοούνια μωρέ θα μαζευτείτε τσε θα λέτε μαντινάδες. Τσε μεις επαέ θα τσιτσιριστούμε στον ήλιο τσε τσι βλατσίες.
Καλά να περάσετε ούλοι!!

~reflection~ είπε...

Ζηλεύω!!!!...
θελω να βαφτιστώ Κρητικιά..
Απαρνιέμαι πατρίδα και Θεό σου λεω...

Κανε με Κρητικοπούλα...

ελααααααααααααααααααα...
{και θα σε δωσω και φακελακι στην αναγκη!!!...}

Εξαγοραζεται μωρέ η Ψυχη?...
Δε θελω υπηκοότητα...
Ψυχη Κρητικιά Θελω...

Ρικακι μπορω?????????

D.Angel είπε...

Δεν προλαβαίνω βρε!
Στις 7 το βράδυ έρχομαι!
Γμτ πώς ξεκινάτε χωρίς εμένα;;;
Χα χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά Ρίκη μου
Να περάσετε όμορφα
Αααα
και καλό μήνα
Σμουατς

zeidoron dtsoukas είπε...

Πάρα πολύ καλή ιδέα Ρίκη μου!
Αλλωστε οι λαοί δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν,οι αφεντάδες είν' αυτοί που σπέρνουν τον όλεθρο.
Εύχομαι καλή επιτυχία στην πανανθρώπινη προσπάθεια των Κρητικών!

Rena είπε...

Πολύ ωραία περνάτε εσείς εκεί με το πεντοζάλι σας, αλί από εμάς!

Drmakspy είπε...

Όταν υπάρχουν άνθρωποι που γεννούν τέτοιες ιδέες και τις πραγματώνουν η ελπίδα για έναν καλύτερο κόσμο αναθαρρεί... Ευχαριστώ για τα καλά νέα... Ανυπομονώ να τα δώ στην πράξη...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Με λένε Νατάσσα

Καρδια και κουζουλάδα, αυτο εχει αναγκη ο κόσμος για να παει μπροστα κορίτσι μου.....εχε το υποψη σου εσυ που εισαι ακομα στην αρχη....

Και μη σε νοιαζει, αφου το θες, θα εισαι εκει....


Σμουατς

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ

Εχεις δικιο κοπελια μου, αυτο το ξεχασα
Τα ακριβα αρώματα μπαινουν σε μικρα μπουκαλα χα χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

BUTTERFLY

Οντως ειναι μοναδικη ιδεα και παει για βραβείο Γκίνες

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Naturedigital

Κρίμα μωρε Κωστή, αληθεια κρίμα...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

anthivolon

Μέσα στο χορό κι εσυ καλή μου...ολος ο κόσμος μέσα στο χορό...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Να σαι καλα για τις ευχες σου Χριστόφορε μου!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

kakia_p

Ελα κατω και θα σε κάνω εγω Κρητικοπουλα με τσεμπερι χα χα χα

Και θα σε παω και στο Βότομο να σε βαφτίσω στα νερά για να πάρουμε τη βούλα...χα χα χα

Φιλακιααααααααα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

zeidoron

Πιστευω θα ειναι κατι μοναδικο Ζεί!
Θα δουμε...θα αναρτησω φωτο απο Δευτερα να δειτε κι εσείς

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

D.Angel

Ελα εσυ κι εμεις θα σε περιμένουμε .....

Φιλακια Αγγελινι μου

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

rena

Αυτο ειναι μια προσπάθεια όχι για να περάσει μια ώρα καλά Ρένα μου....αλλα για να περασει μια ζωή καλά....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Drmakspy

Οντως, όσο υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι.....

Απο Δευτέρα οι φωτο Σπυρο μου....

Φώτης είπε...

Ρίκη μου, καλημέρα!!!

Έχω κάνει ήδη την εγγραφή μου στο "Πλανήτης Κρήτη" και το Σάββατο στις 20:00 θα αναστενάξει το οδόστρωμα!!!

Φτάνω στη μεγαλόνησο Παρασκευή πρωί και θα μείνω στο Ρέθυμνο, στα Μισίρια.
Παρασκευή βράδυ θα είμαι στο Ξηροστέρνι του Αποκόρωνα για παραδοσιακό πανηγύρι με τον Γιώργη Μανωλιούδη.

Λοιπόν, επειδή θέλω να γνωριστούμε οπωσδήποτε, στείλε μου στο e-mail: froumpos@gmail.com το κινητό σου και όποια μέρα έρθω στο Ηράκλειο κανονίζουμε καφεδάκι!

Άντε, να ενώσουμε τις κουζουλάδες μας!

Νερένια είπε...

Πωπωπω ... τέλεια θα είναιιιιι.... μακάρι να μπορούσα να έρθω .... αλλά βλέπεις υποχρεώσεις ρίκυ μου ...αλλά θα είμαι κρήτη τον σεπτέμβρη ..όπως κάθε σεπτέμβρη της ζωής μου τα τελευταία 20 χρόνια...

πιειτε και μια τσικουδια για μενα ......

Φιλιά πολλά....

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Πολύ έξυπνη ενέργεια, μπράβο σε αυτούς που την σκέφτηκαν και τυχεροί όσοι θα βρεθούν και θα βοηθήσουν στην υλοποίηση της. Θα είμαι στο καράβι για Αθήνα.

Βάσσια είπε...

Ρική μου καλώς σε βρίσκω ξανά :-)

Το έχω ξαναπεί, μου αρέσει η Κρήτη!

Φιλιά

Dreameraki είπε...

Δε ξέρεις πόσο θα ήθελα να ήμουν εκεί..Κι όμως νοερά θα είμαι!Κάτι τέτοια μαζώματα είναι που φέρνουν κοντά τους ανθρώπους με τη παράδοση..Για να γυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι!Πολλά φίλια!Περιμένω νέα της εκδήλωσης!!

http://mesaekso-catherine.blogspot.com/ είπε...

Μια πολύ όμορφη σκέψη και σκοπός που θα εκδηλωθεί τόσο όμορφα από ποιους άλλους; Τσου κουζουλούς στη Ελλάδας Κρήτες!!!

Καλή επιτυχία!

Side21 είπε...

Όμορφα πράγματα !!!
Αν και λίγο μακρυά και καρβουνιασμένοι
θα χορέψουμε νοερά μαζί σας ...
Καλή επιτυχία !!!

to alataki είπε...

Θα με φάει η ζήλεια με σας τους Κρητικούς, έχετε ψυχή...
Τα φιλιά μου και πολλές ευχές.

Νimertis είπε...

μακάρι να μπορούσα να έρθω... Κρήτη... ευλογημένος τόπος!!! να είσαι καλά!!

Νερένια είπε...

Λοιπον;;;;;;;;;;;;;


περιμενουμε να πεις ....και να μας δειξεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Fotis

Οποτε Φωτη μου εσυ θα πάρεις προσωπικη γευση....περιμενουμε λοιπον και την δικη σου την αναρτηση μετα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Νερένια

Πιστευω λοιπον να τα πουμε και απο κοντα το Σεπτέμβρη

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ

Οντως πολυ έξυπνη ενέργεια!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Βάσσια

Οχι που ειναι ο τόπος μου δηλαδη, μα ειναι να μη σ’ αρεσει μαθες τέτοιος τόπος;;;;;

Φιλια Βάσσια μου

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

you may say i'm a dreamer.

Θα σας ενηημερωσω Ντριμερακι, μεινε ησυχη.....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Catherine
Τιμη μας και καμάρι μας η κουζουλαδα Κατερινα!!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Side21

Κι εμενα προσωπικα η σκέψη μου ειναι δίπλα σας φίλε μου....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

to alataki

Δεν ξερω αν εισαι παντρεμένη, αν θες ομως σε κάνουμε δικη μας, εχουμε καλα παιδια! χα χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

nimertis

Ειναι όντως ευλογημενος τόπος η Κρήτη, απο κάθε άποψη....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Νερένια


Αμαν την βιασύνη σου, χθες βραδυ ήταν το συμβαν.....χα χα χα

Το εχω υποψη μου καλη μου, μεινε ήσυχη

meril είπε...

Ελπίζω να πήγαν όλα καλά και να το φχαριστηθήκατε γιατί αυτό είναι και το σπουδαίο

Προσωπικά εκείνο που με χάλασε ήταν η ιστορία με το βιβλίο γκινες
δηλαδή ό,τι γίνεται πρέπει να ναι για το φαίνεσθαι;
σημασία έχει το ρεκόρ;

και να πω και το άλλο πως γενικά αυτή η έπαρση που έχουμε με χαλάει

και λέω έχουμε γιατί είμαι γεννημένη και μεγαλωμένη στο Μεγάλο Κάστρο

Η αντρειά άλλωστε δε θέλει κουβέντες και φτηνές αποδείξεις

Dinos-Art είπε...

Στους 5.500 ανέρχεται, σύμφωνα με την Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Κρήτης, ο αριθμός των χορευτών που έλαβαν μέρος στην χθεσινή εκδήλωση που οργάνωσε και στους 4 νομούς του νησιού, ο «Πλανήτης Κρήτη».
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, τον πεντοζάλη χόρεψαν:
Νομός Χανίων: 2.700 άτομα
Κόμβος Μουρνιών - ΒΙΟΠΑ 2000 άτομα, κόμβος Αρμένων 500, ενώ 200 άτομα βρέθηκαν στην εκδήλωση στο στάδιο Περιβολίων.
Νομός Ρεθύμνης: 1.280 άτομα.
Κόμβος Ατσιποπούλου - Μυσσιρίων 900 άτομα, κόμβος Επισκοπής 180 και κόμβος Πανόρμου 200
Νομός Ηρακλείου: 530 άτομα.
Σταλίδα - Μοχος 280 άτομα, δρόμος αερολιμένα 250
Στον αριθμό των 530 δεν υπολογίζονται όσοι προσήλθαν στην εκδήλωση στην Πλατεία Ελευθερίας
Νομός Λασιθίου: 900 άτομα.
Πλατεία Αγίου Νικολάου 800 , Πλατεία Σητείας 100.

Ήταν έτσι όπως όπως τα γράφει η εφημερίδα, ή ακόμη καλύτερα; Φαντάζομαι το δεύτερο.
Και του χρόνου Ρίκη.

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Κουζουλίτσα μου!!!!!
"η Κρήτη αγκαλιάστηκε
και ούλη η Ελλαδα χαίρει!!!"
Σας είδα και σας καμάρωσα !!
(στην TV δυστυχώς :(
Με ψυχή και αντρειά καρδιά μου και του χρόνου!!!