Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Απο την γιαγια Αντιγόνη....




Ουφφφφφφ....επιτέλους πάει κι αυτό.....σήμερα το μεσημέρι σταμάτησα κάθε είδους τρέξιμο κι απόψε απολαμβάνω το σπίτι μου....
Περιττό να σας πω ότι όλο αυτό το διάστημα, ως γίνεται συνήθως, είδα ανθρώπους κοντά μου που μήτε καν  φανταζόμουν, κι αντίθετα πάλι, ανθρώπους  των οποίων την στήριξη περίμενα αυτονόητα, πολύ, μα πολύ μακριά μου.....
Την πιο όμορφη πάντως, την πιο ειλικρινή, την πιο αυθόρμητη, και την πιο γλυκιά ευχή, την πήρα απόψε, από την γιαγιά όλων μας, http://giagia-antigonh.blogspot.com/
Την Γιαγιά Αντιγόνη!!!!!!!!!!


Χτυπά που λέτε το τηλέφωνο:
«Γεια, είμαι η Αντιγόνη», ακουω»
«Ποια Αντιγόνη» ρωτώ χαμένη μέσα στην κοσμάρα μου και στους κάλους που απέκτησα από το πολύ ποδαρόδρομο, και που δεν αποκλείεται να έκαναν μετάσταση και στο κεφάλι μου― χι χι χι―
«Η γιαγιά Αντιγόνη, από τα μπλοκ, σε πήρα κοριτσάκι μου γιατί ήθελα να σου ευχηθώ για αύριο» ακούω και περιττεύει να σας πω ίσαμε που ακούστηκε στην συνέχεια και η δική μου η φωνή....
Δεν θέλω να σχολιάσω περισσότερο το γεγονός, νομίζω δεν σηκώνει σχόλια.
Να πω δε ευχαριστώ;
Κι αυτό το θεωρώ υποκριτικό....το ξέρει εκείνη, το κατάλαβε, το ένιωσε την ώρα που μιλήσαμε ―που δεν ήταν και λιγη―αν την ευχαριστώ ή όχι για την σκέψη και την αγάπη που μου έστειλε....
Απλά μεταφέρω το γεγονός σαν επιβεβαίωση της αγάπης που της έχουν όλοι εδώ μέσα.ΤΗΝ ΑΞΊΖΕΙ.....
Γιαγιά................................................

ΥΓ Τωρα, αν με ρωτάτε για το πως τα βλέπω τα πράγματα εδώ για τις αυριανές εκλογές, ένα θα σας πω.....
Μαυροφορέθηκα μόνη μου, και με ότι τρόπο τουλάχιστον ήθελα, πριν προλάβουν να με μαυροφορέσουν οι άλλοι....
Δυστυχώς μάλλον τα θέλουμε και τα παθαίνουμε....
Αυτά φίλοι μου και μη φίλοι μου






.

18 σχόλια:

Rena είπε...

Η Γιαγιά όλων μας καλά τα λες,μπράβο της!
Καλά αποτελέσματα λοιπόν και από εμένα!!!

eleni είπε...

Η Αντιγόνη,είναι θαυμάσιος άνθρωπος με εξαιρετικά συναισθήματα,που απλόχερα χαρίζει!

Δε θέλω ηττοπάθεια και μαυρίλα,ψηλά το κεφάλι Ρικάκι,εμείς θα είμαστε οι νικητέςπου δεν το βάζουμε κάτω.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ!
Φιλάκια!

anthivolon είπε...

Καλή επιτυχία αύριο Ρίκη μου!!!
Με το καλό!!
Σε φιλώ

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Ελα...Σοβαρεψου... Κοριτσακι μου, εσυ εχεις το κοκαλακι της νυχτεριδας. το ξερεις δεν το ξερεις;

Αγαπιεσαι!!
Ο καθενας μπορει να δει την καλωσυνη, την ζεστασια, την ανθρωπια σου!!!
Δεν θα την ξερουν οι συντοπιτες σου;;
Σε αγαπουν οι ξενοι.
Δεν θα σε αγαπουν οι πατριωτες σου;
Εγω ενα θα πω... Αν ολοι οσοι ασχολουντε με τα κοινα... λιγο, λιγακι... στο μικρο σου δαχτυλακι να σου μοιαζανε... αυτος ο τοπος... αυτη η χωρα... θα ειχε πολλες πολλες ομορφες και καθαρες μερες να ζηση!!!

Οπου μπεις σαρωνεις!
Ε... τωρα αποφασισες να μπεις και στην πολιτικη (αληθεια.. το σκεφτηκες καλα; χαχαχ) Θα σαρωσεις λοιπον και εκει!!!

Το ξερω!!!
Το πιστευω!!!
Το νοιωθω!!!
Και το ευχομαι!!!


Η σκεψη μου ειναι κοντα σου!!!

mar9659 είπε...

Απίθανη η Γιαγια Αντιγόνη μας!!
Τυχαίο δεν νομίζω;
Δεν υπάρχουν λόγια για ανθρώπους πολυτάλαντους και αξιαγάπητους,οπως είναι η γιαγιά Αντιγόνη!

Σου εύχομαι και εγώ με την σειρά μου
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!Ρικάκη μου για αυριο δηλ.σήμερα(αφου σου γραφω 6.10 το πρωί) και δεν θέλω ηττοπάθειες!!
Γλυκό φιλί και η θετική μου ενέργια μαζί σου φιλενάδα!!

Unknown είπε...

@Ρίκη μου,
καλή επιτυχίααααααααααααααα!!!

Φιλάκια!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Κι απο εδώ (σου έγραψα χθες στο άλλο μπλογκ) σου εύχομαι τα καλλίτερα.
Και μια συμβουλή σαν παλιά καραβάνα:
Ποτέ μην θεωρείς δεδομένους τους δικούς σου, οι ξένοι θα σε τιμήσουν.
Θυμού το και μην τα βάφεις μαύρα απο τώρα,έχεις καιρό...

Unknown είπε...

Καλή επιτυχία κι από μένα Ρίκη μου!

Ανώνυμος είπε...

FILAKIA ΣΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΗ!!ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΑΤΟΜΟ!!

D.Angel είπε...

Βγάλε μαρή τα μαύρα και φόρα ένα κοκκινάκι που σου πάει μουρλια!
Δεν θέλω ν ακούω τέτοια!
Φιλιά πολλά
και καλή επιτυχίαααααα

D.Angel

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Οχι ηττοπάθεια. Δεν θα είναι και στην Κρήτη ρόδινα για ορισμένους τα πράγματα. Θα δείξει και η Κρήτη ότι δεν είναι τσιφλίκι κάποιος επιτέλους.

Δημιουργία είπε...

Καλη επιτυχια να εχεις στον αγωνα που κανεις και καλα αποτελεσματα.

thumbelina είπε...

Υπέροχη η γιαγιά Αντιγόνη, πρέπει να είναι καταπληκτικός άνθρωπος...
Ρικάκι καλή επιτυχια για άλλη μια φορά, μην είσαι απαισιόδοξη, θετική σκέψη και όλα θα πάνε καλά...
φιλιά!!!!

Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα Ρίκη μου! Τι έγινε τελικά με τις εκλογές; Ενημέρωσέ μας, έχουμε αγωνία!
Φιλάκια πολλά!

Στέλιος είπε...

Καλησπέρα Ρίκη
επιτέλους εκλογές, τέρμα τα βάσανά μας γιατί τώρα που θα εφαρμόσουν τις υποσχέσεις τους, η Ελλάδα μας θα αλλάξει όψη (προς το καλό εννοώ) και εμείς θα ζούμε ξένοιαστα σε ένα υγειές και ανθρώπινο περιβάλλον!!!!
Είδες πόσο απλά είναι τα πράγματα;

eleni είπε...

Ρίκη,καλέ τι ποσοστά βγάζετε εκεί-"μονοκούκκι",που λένε στο χωριό μου.
Καλά δεν κατάλαβαν τίποτα οι κρητικοί;
Φιλιά!

lourdi lourdaki είπε...

Ρικη..σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!
Σου ευχομαι και εγω καθε επιτυχια!!
Καλο βραδυ.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Σας ευχαριστω ολους σας για το περασμα σας απο εδω....δεν απαντω στον καθενα ξεχωριστα γιατι θελω πια να αποκοπω απο την πολιτικη συζητηση