Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Η εποχη της κουτάλας




Καποτε πρόσφεραν αρτο και θεάματα....για να αποχαυνώνουν τα πλήθη.....
Σημερα έκοψαν τον άρτο, κι απο τα θεάματα αφησαν μόνο την κουτάλα.
Με δυο λόγια, βιώνουμε την εποχη της κουτάλας στην ελληνικη τηλεοραση, για να γινομαστε ακόμα πιο ηλίθιοι, και βεβαια για να χορταίνουμε με τον αέρα τον κοπανιστό που μας προσφέρουν τα διαφορα 
master chef,  top chef και δεν ξερω τι διάολο άλλο γιατι ποτέ προσωπικα δεν παρακολουθησα τέτοιες αηδίες.....
Εξάλλου, πως αλλιως θα ήταν δυνατόν να ρίξουν στάχτη στα μάτια του όχλου για τις ΚΑΝΟΝΙΣΜΈΝΕΣ  ερωτήσεις που απεύθυναν οι μεγαλοδημοσιογράφοι  των ΠΟΥΛΗΜΕΝΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ στην ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ που μας κυβερνα στο προχθεσινο διάγγελμα της;,;,,,
Και προσέξτε, σας το λεει αυτο με πληρη συνειδηση των λόγων του ενας άνθρωπος που ειναι περίπου μέσα στα πραγματα.....
ΞΥΠΝΕΊΣΤΕ ΑΔΕΛΦΙΑ..................

34 σχόλια:

eleni είπε...

Μπράβο Ρίκη!
"Φάτε μάτια ψάρια..."σ΄αυτή τη φάση βρισκόμαστε.
Πάντως κι εγώ κουτάλες έχω αναρτήσει..με λίγο από πολιτική.
Φιλιά!

Ευρύνοος είπε...

Να σχολιάσω για τον πρόεδρο..
έχει ξαναγίνει σε όλα τα κανάλια συνέντευξη και μάλιστα να την κατευθύνει ο εκπρόσωπος-Πεταλωτής;

ούτε στην Ζιμπάμπουε με τους Ζι-μπαμπουίνους δέν γίνονται αυτά..

τα υπόλοιπα τα αφήνω ασχολίαστα..

καλησπέρα :)

D.Angel είπε...

No comment
Φώναξε δυνατά!!!!
Δεν μπορεί, κάτι θα γίνει!
Φιλιά πολλά Ρίκη μου

Dreameraki είπε...

Tην εποχή της κουτάλας,για να δικαιολογεί τη μάσα και την κοιλιοδουλοσύνη!!
Έλεος!!

Penthesileia είπε...

Τώρα είναι η εποχή της κουτάλας; Εδώ και δεκαετίες...
Αλλά βρε παιδιά, αφήσαμε τις δημοτικές εκλογές οι οποίες εγκαινιάζουν μια νέα σελίδα στην τοπική αυτοδιοίκηση να εξελιχθεί τόσο έντονα σε κομματική αντιπαράθεση; Πότε θα μάθουμε να βάζουμε στην άκρη τα κόμματα και να κοιτάζουμε το καλό του τόπου μας; Ποιος ξέρει καλύτερα τι χρειάζεται ο δικός μας τόπος; Εμείς που ζούμε, εργαζόμαστε, διασχίζουμε δρόμους επικίνδυνους, περιμένουμε τον τουρισμό να δώσει χρήματα, τα μαγαζιά να πουλήσουν, τα σχολεία μας να θερμανθούν ή εκείνοι που ζουν μέσα σε αλεξίσφαιρα αυτοκίνητα, πληρώνουν με Gold cards, διαμένουν σε μια τεράστια πόλη και δεν έχουν πατήσει ποτέ λάσπη χωραφιού και νομίζουν ότι το πακέτο μακαρόνια στοιχίζει 10 ευρώ και λίγα είναι; Ας σοβαρευτούμε...!
Και τα λέει κάποια που της πρότειναν να κατέβει υποψήφια και αρνήθηκε λέγοντας δημόσια ότι δεν εκτιμούσε τους συν-υποψήφιους :))

Anestis Ketsetzidis είπε...

Διακαναλική??????
Τη βλακεία σ'αυτη τη χώρα της δώσαμε τα μεγαλύτερα αξιώματα.
Κρίμα...

Unknown είπε...

Είπαμε δεν χρειάζεται
φαί να δοκιμάσεις
βλέπεις οι άλλοι πως περνούν
κι' αρκει για να χορτάσεις..
.....

Καλό βράδυ Ρίκη
Κωστής

Rena είπε...

Ρίχτα Ρίκη!

Βάσσια είπε...

Κουτάλες για όλους;

Έχω κουταλάκια, μικρά και κομψά.

Ρίκη δεν παίρνουν χαμπάρι, κι όχι από αναισθησία, όχι, για πολύ χειρότερους λόγους.

Καλημέρα σου
φιλιά
:-)

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Με την διακαναλική ένιωσα σα βρισκόμουν στην Ουγκάντα και μάλιστα της εποχής του Idi Amin Dada. Δεν ξέρω αν τον θυμάσαι.
Αλλά ντράπηκα! Σαν Ρουμανία του Τσαουσέσκου ένα πράμα.
Λυπάμαι.
Εσείς εκεί πως τα πάτε Ρίκα;

Unknown είπε...

Πέστα Ρίκη. Μαζί σου

phlou...flis είπε...

μάλλον δεν κοστίζει πολλά στα κανάλια

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Aυτά τα κάνουν για να ξεχνάμε τις άααλλες κουτάλες..μα τι κουτάλες....
εκείνα τα μεγάλα φαγοπότια...που μας ρήμαξαν..
φιλιά ΡΊΚΗ!!

AYTAPKEIA είπε...

Συγγνώμη για το διαφορετικό, επείγον θέμα:
3 ΝΕA ΗΦΑΙΣΤΕΙA σε Σουμάτρα-Καμτσάκα ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ για ενδεχόμενο πολυετή ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΟ ΧΕΙΜΩΝΑ και οι εγωμανείς πολιτικάντηδες εμποδίζουν ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ-ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ-ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ... ΩΣ ΠΟΤΕ;;;
http://www.iceagenow.com/Two_Russian_volcanoes_erupting_at_the_same_time.htm
http://www.youtube.com/watch?v=hxtcNWdm6Vw

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.
ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΓΧΟΣ.

leondokardos είπε...

Ξέρεις, οι χούντες πάντοτε ηλιθιότητες θέλουν να προβάλονται απο τη τηλεόραση, έτσι για να αποχαυνώνεται ο κοσμάκις.Μακρυά απο τα καυτά θέματα, δώσε master chef και άλλες αηδείες.
Όσο για τη διακαναλική, δεν έχω ακούσει ποτέ τέτοια μπουρδολογία, μιά σούπα, μια παπαρολογία !!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλό μήνα και καλή δουλειά , είναι σημαντική η τελευταία εβδομάδα......Τρέχουμε....

Βάσσια είπε...

Για σένα

Ρίκη μου παραλαβή :-)
Πολύ καλό μήνα
φιλιά

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

eleni

Αχ αυτη η κουτάλα.....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ζιμπάμπου δεν θα πει τίποτις Τρελέ μου....και που ’σαι ακομα...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

D.Angel
Βρε φωναζω εγω Αγγέλα,κι οχι μονο τωρα μην ειπωθει πως φωναζω και για τους ψηφους.
Αλλα τι να σου κανει, ενας ψηφος δεν φέρνει την άνοιξη

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

you may say i'm a dreamer.

Δεν υπάρχει ελεος γι αυτους ντριμερακι μου, ειλικρινα...μονο αρπαξε να φας και κλέψε να ’χεις υπαρχει

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Πότε θα μάθουμε να βάζουμε στην άκρη τα κόμματα και να κοιτάζουμε το καλό του τόπου μας; ;;;;;;;;;;


Ποτέ.....μάλλον....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ανεστης Θ. Κετσετζιδης

στη βλακεία σ'αυτη τη χώρα της δώσαμε τα μεγαλύτερα αξιώματα.

Ετσι ειναι Ανεστη μου....αλλά μιλάμε και για μεγάλη βλάκεια....ετσι;

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Naturedigital

Και μετά Κωστη μου την πατάς οπως ο γαιδαρος του Χοτζα...ψοφας μόλις συνηθίσεις την πείνα...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

rena

Ενας κουκος καλη μου δεν φέρνει την Ανοιξη..

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Βάσσια

Το ξερω πως δεν παίρνουν χαμπάρι Βάσσια μου, αλλα αυτο δεν σημαινει πως εγω τουλάχιστον θα σταματησω να μιλω....κι ας μου κοψουν το μηνιάτικο χα χα χα χαααααααα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Ασε Χριστόφορε, χάλια, οταν λεμε χαλια εννοουμε ΧΑΛΙΑ......

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

bear

Να σαι καλα φιλαρακι μου!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

phlou...flis

Ε αυτο ειναι το μονο σιγουρο φιλε μου, δεν κοστιζει τίποτα...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Απορω βρε φιλη μου, αυτοί οι άνθρωποι νομιζουν πως κατέχουν την αιωνιότητα;;;;;;;;;;

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

Ευχαριστω φιλαρακι μου!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

leondokardos

Εγω το ξερω πως εχουμε Χουντα φιλε μου, ο πολυς ο κοσμος ομως το ξερει;
Η νομιζει πως εχουμε σοσιαλιστικο πολιτευμα;

stavroula m είπε...

Είχα μέρες να μπω στην σελίδα σου. Δεν με άφηνε.Με είχε απέξω κι Ω! του θαύματος σήμερα μου επέτρεψε να μπω και τι βλέπω???..σχόλιο σχετικό με την κουτάλα.....Λες να έκανα καλά που τις κρέμασα τις δικές μου στην κρεμάστρα????? Μπορούμε όμως να τις χρησιμοποιήσουμε και σαν μέσο σοφρωνισμού....τους χρειάζεται!!!