Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Ενος κακού μύρια έπονται....





...και εντάξει, μυρια μπορεί να μην είναι τα κακά  που με βρήκανε, τρία όμως και καλά είναι όλα οσα μου συμβαίνουν τις τελευταίες μέρες.

Ποια ειναι αυτα;

1. Μερες τωρα με  έχει πιάσει η μέση μου σε σημειο που έχω διπλώσει σαν σίγμα τελικό.
2. Δυο μέρες πριν εφτασε το κακό και στην πόρτα μας δικαιώνοντας την κρητική παροιμία που θέλει να λεει πως«γροικάς κτύπους στα Χανιά, ’νημενε και ’πα κοντα» ή σε ελεύθερη μετάφραση, όταν το κακο φτάνει στην πόρτα του διπλανου σου, περίμενε πως σύντομα θα κτυπήσει και την δικη σου την πόρτα....δεν εισαι εσυ ο μάγκας να ξεφύγεις.
Με λίγα λόγια προσπάθησαν την Τετάρτη, ξημερώματα προς Πέμπτη, να μπουν ληστές στις μάνας μου το σπίτι και ευτυχώς προλαβε τελευταία στιγμη ο γαμπρός μου και το πήρε πρέφα.
Να μην έλεγα και τίποτα άλλο στην προηγουμενη μου ανάρτηση;
Και 3, μου πρότειναν την θέση Δημοτικής συμβούλου στις υποψήφιες Δημοτικές εκλογές.
Εχουμε λοιπον και λέμε:
Για την μέση παίρνω mesulid
Για την επόμενη , επικείμενη κλοπη, λέμε να πάρουμε σίδερα και να τα τοποθετήσουμε στο βατό σημείο ούτως  ωστε ο επίδοξος κλέφτης να έχει να διαλέξει ανάμεσα στη πράξη του και ανάμεσα σε κολονοσκόπηση
Για το τρίτο κακό δυστυχώς δεν εχω να πάρω κάτι. Εχω όμως να δώσω κάτι.
Τι; Ενα ωραιότατο,ξαπλωτό πούλο, τουτέστιν φάσκελο.
Εσεις τι λέτε;

72 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Σωστή και στις τρείς περιπτώσεις!

άκου δημοτική σύμβουλο..
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ πρόεδρο της Δημοκρατίας!

χωρίς πλάκα, ψάχνουν για κορόιδα τελευταία..

καλησπέρα και περαστικά στην μέση :)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

A να χαθεις Τρελε, ακου προεδρος της Δημοκρατιας....πρωθυπουργος και βαλε, δεν καταλαβα, καλυτερη ειναι η Θατσερ...ξεραθηκα στα γελια, και δεν μπορω και να γελω γιατι πονω

ΛΕΩΝ είπε...

Θερμές ευχές για να είναι όλα περαστικά!

Dinos-Art είπε...

Εντάξει τρίτωσε το κακό, τέλος.
Η συγχωρεμένη πεθερά μου όταν της συνέβαιναν δυο αναποδιές, έπερνε ένα πιάτο και το έσπαζε στα πλακάκια. "Καλέ τι κάνεις;", ρωτούσα. "Να τριτώσει το κακό", μου απαντούσε. Και η κόρη μου, μικρή τότε, "Ωχ, όπως πάμε δεν θα μας μείνει πιάτο για πιάτο".
Καλό μήνα Ρίκη μου. Σίγουρα άλλο κακό δεν θα σε βρεί.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Να σε δω αφίσα και να έρθω Κρήτη,
αξημέρωτα!!!!

ΦΙΛΙΆ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΎΛΙΑ!!

Ανώνυμος είπε...

το χιούμορ είναι το καλύτερο φάρμακο...μερικές φορές! γειά χαρά

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Γειά Σου, Ρίκη μου ΛΕΒΕΝΤΙΣΣΑ!!!

Μια χαρά τα λες!

Είσαι μια γνήσια κρητικιά!!!

Την αγάπη μου!!!

zeidoron dtsoukas είπε...

Αν εξαιρέσουμε τη μέση με τ' άλλα δυο ξεμπέρδεψες τάκα - τάκα!
Περαστικά Ρίκη μου,αφού δεν κόλησες τη νόσο του πολιτικάντη μη φοβάσαι τίποτα!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ουφ!. Τέλος καλό όλα καλά.
Τον πούλο ελπίζω να τον ένιωσαν.

anthivolon είπε...

Tην υγεία σου κοίταξε και μόνον αυτή!! Ο κλέφτης, τουλάχιστον ο ίδιος, δε θα ξανατολμήσει και όσο για τα άλλα......είναι σημεία των καιρών....μη δίνεις σημασία.....εκτός αν σ΄ενδιαφέρει.
Φιλιά

D.Angel είπε...

Οκ τρίτωσε το κακό!
Καλό μήνα να χουμε!
φιλιά πολλά

Drmakspy είπε...

Είσαι φοβερή Ρικούλα μου... Καλό το mesulid αλλά πάρε και κάτι για γαστροπροστασία και τρώγε καλά... Δεν θα ήθελα να αναβάλλεις την επίσκεψη σου λόγω γαστρορραγίας... Η κολονοσκόπηση του επίδοξου κλέφτη με πέθανε στο γέλιο... Τέλος για τις εκλογές καλύτερα μην βάζεις την ζωή σου σε μπελάδες... Καλά είμαστε τώρα... Μετά θα περνάνε το blog σου από ακτίνες Χ... Και δεν θα μπορείς να είσαι η Ρίκη που ξέρουμε...

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Ετσι όπως μούρθε η μούντζα κατάμουτρα, πού να φύγω; Θα ητ δώσουμε άραγε ομαδόν της 7/11ου προς όλους;
Περαστικά Ρίκη για τη μέση, τ άλλα δυο δυστυχώς θα πρεπει να περιμένουμε και χειρότερες μέρες...
Για να δώσω κουράγιο είμαι ε; Ψέμματα να πω και να χαλαρώσεις;

ElenaG είπε...

1)Περαστικά Ρίκη μου
2)Την κολονοσκόπηση μάλλον θα την αποφύγουν!ΧΑ!ΧΑ!
3)Τι να σου πω...αν πιστεύεις πως μπορείς να προσφέρεις
και αν φυσικά μπορείς να αντέξεις την υποκρισία τους
και τα δήθεν τους...εμείς μαζί σου!
Καλο μηνα!
ΥΓ
όταν περάσουν τα 3 κακά της μοίρας σου στείλε κανένα mail! Σου έστειλα ένα σου έστειλα και μήνυμα στο τηλέφωνο.

Unknown είπε...

...Καλησπέρα και περαστικά νάναι.. (τα σχετικά με την μέση δηλαδή).
Για τα υπόλοιπα.. μα την αλήθεια δεν ξέρω τι ευχές να δώσω...
Χάρηκα πάντως που αρχίζεις όμορφα τον προεκλογικό σου αγώνα..
..Εύχομαι καλή συνέχεια.. και το σημαντικότερο... και καλύτερο για μας ... μακάρι ν' ακολουθούσαν κι άλλοι προτεινόμενοι υποψήφιοι το παράδειγμά σου...

Με τις ομαδικές μούτζες κάτι μπορεί να ψυλλιαζόντουσαν εκείνοι προς τους οποίους απευθύνονται...

.Θάτανε μια καλή αρχή..
Καλό Σαββατοκύριακο..
Κωστής

Rena είπε...

Χα χα χα ....
Τα γέλια ήταν για το τελευταίο, τους έδωσες και καταλαβαν και οι 3!
Οσο για τ' άλλα δύο περαστικά!

eleni είπε...

Ρίκη μου,ξεκούραση για τη μεσούλα-περαστικά!
Για τους κλέφτες,παντού τα ίδια,όλοι φοβόμαστε,λίγες μέρες πριν έκλεψαν μέρα μεσημέρι την κουμπάρα μου,δυο σπίτια δίπλα μας.
Για την ανάμειξή σου στην πολιτική,μια χαρά τους τα είπες!Μεταξύ μας,από την προηγούμενη φορά είχα προτάσεις και επανήλθαν-η απάντησή σου και δική μου έτσι όπως κατάντησαν τη χώρα μας.
Φιλιά!

eleni είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΛΕΩΝ


Ολα ουτως ή αλλως περαστικα ειναι φιλε μου

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Dinos-Art

Απ το στομα σου και στου Θεου το αυτι Ντινο μου...λεμε τωρα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη
Γιαγιακα μου, ξερεις ποτε θελω εγω να σε δω αξημερωτα στη Κρητη; Στις χαρες του κοπελιου μου....να σε δω και τι στο κοσμο....που θα σε δω δηλαδη, δεν θα μου πεις οχι

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Mosaicista Appassionata


Απ αυτο, οπως υποθετω καταλαβες, εχω οσο θες...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ


Και την δικη μου την αγαπη εχεις Πυρφορα μου....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

zeidoron


Καλα βρε Ζει μου, απ οσο με ξερεις, πιστευεις πως ειναι δυνατον να κολλήσω εγω κατι τετοιο; Φτου φτου φτου

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Ετσι πιστευω κι εγω Χριστοφορε μου, πως τον ενιωσαν, κι αν δεν τον ενιωσαν εχω κι αλλους...ενα μονο; οσους θενε

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

anthivolon

Και βεβαια δεν με ενδιαφερει φιλη μου, η πολιτική ήταν ανέκαθεν ενα παιχνιδι που σιχαινόμουν...για τον κλεφτη ελπίζω, όχι τιποτα αλλο δηλαδη αλλα για την μανα μου, ξέρεις τι ειναι να δεις ξαφνικά μπρος της κάποιους μαντραχαλαδες;
Δεν με ενδιαφερουν τα υλικα....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

D.Angel

Φιλια Αγγελίνι μου!!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Drmakspy

Βρε Σπυρακο μου, εισαι με τα καλα σου που θα αλλάξω εγω; Ελα Χριστέ μου...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Χαρά

Καλε, δεν ηταν για σενα η μουτζα κοριτσακι μου, για αλλου προορίζονταν χα χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ElenaG

Βρε Ελενα, για πιο μνμ μου λες, δεν πηρα τιποτα....

Και οσο για τα αλλα,οχι, δεν μπορω και δεν θελω να προσφερω ετσι...ειναι και με αλλο τροπο η προσφορα....στειλε μαιλ να μου εξηγησεις για πιο μνμ μου λες

Φιλακια γλυκια μου

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Naturedigital

Αχ ναι, τετοιους μουτζατους αγωνες μπορω να κανω πολλους Κωστη μου χα χα χα χα
τους αλλους τους σιχαινομαι

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

rena

Ολα περαστικα ειναι Ρενα μου, ολα Και η μεση ακομα, εχω χρονια το προβλημα και σχεδον το συνηθισα....που λεει ο λογος...απλα ξερω πως θα κανει τον κυκλο του και θα φυγει...οπως ολα

Οπότε ναι, γελαμε.....φιλια

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

eleni

Χαίρομαι που εχουμε κοινες αποψεις Ελένη μου....χα χα χα

Anestis Ketsetzidis είπε...

Ναι καιρός είναι εδώ στα blog να έχουμε και δικό μας άνθρωπο με''εξουσία''.
Προσωπικά δεν πιστεύω να αξίζει να ξοδεύουμε ούτε ένα,ούτε ένα δευτερόλεπτο για δημοτικά.πολιτικά.
Καραμπίνα είναι η άλλη πρόταση και μακριά από μισουλιντ.
Καλό βράδυ.

Βάσσια είπε...

Για το πρώτο- περαστικά σύντομα.

Για το δεύτερο, μετά τα κάγκελα- περαστικά στον επίδοξο κλέφτη.

Για το τρίτο, ωραιότατο το φάσκελο!

Καλύτερο μήνα Ρίκη μου εύχομαι, και να πάνε όλα κατ' ευχήν.

:-)

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

βρε Ρικη μου βαλε και μια πινακιδα να προσεχουμε τι βλεπουμε?εξοργισμενη φιλεναδα καλο μηνα!

Ανεράιδα είπε...

Μη σου πω ότι και για το τρίτο ενδείκνυται η κολονοσκόπηση, χαχαχα Γι' αυτούς που το πρότειναν....
Τι, μόνο σε μας θα εφαρμόζουν τη μέθοδο, να την υποστούν και οι ίδιοι μια φορά...!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

σωστη και στις τρεις αποφασεις σε βρισκω!
ριξε και μια μουτζα κι απο εδω σε παρακαλω...

περαστικα σου κοριτσακι!
τα mesulid με μετρο ναι...;

φιλακια πολλα!!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

και για το τρίτο σίγουρα
μόνο εσύ το ξέρεις
ΟΜΩΣ νομίζω πως μπορείς
και πρέπει να προσφέρεις.....

Εφ΄όσον όλοι θέλουμε
μια άλλη κοινωνία
δεν πρέπει να καθόμαστε
με τ΄ όπλο στη γωνία.....

to alataki είπε...

Tι να πω, περαστικά και για τα τρία...
Τώρα βέβαια, μήπως να ζητήσεις θέση δημάρχου, αλλιώς πώς να έρθω στην Κρήτη;;;;;

Dreameraki είπε...

Ψηφίζω πούλο δαγκωτό!Χαχαχαχαχα!Α ρε αθάνατη Κρητικιά!!
Περαστικά να ΄ναι όλα!Κουράγιο,δε σε φοβάμαι εσένα!Αντέχεις λέμε!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ανεστης Θ. Κετσετζιδη

Ανεστη μου, δεν ειμαι εγω καταλληλος ανθρωπος για τετοια

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Βάσσια


Καλο μήνα και σε σένα Βάσσια μου!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΜΑΓΟΣ

Για αλλου προορίζονταν τα φασκελα φιλε μου χα χα χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ανεράιδα

Εχεις δικιο φιλη μου, τώρα που το σκεφτομαι, γι αυτους κι αν ενδείκνυται η κολονοσκόπηση......

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΝΑΪΑΔΑ

Η μουτζα εχει πανελλαδικη εμβέλεια φιλη μου..σιγα μην αφηνα εξω κανενα...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ

Δεν ξερω αν μπορω Φανη μου, ξερω ομως οτι δεν θελω....την ανθρωπια μου την εχω κρατησει μεχρι στιγμης και δεν εχω καμια διαθεση να την χαλαλισω σε κανενα τετοιου ειδους βωμο...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

to alataki

Λεω να ζητησω θεση πρωθυπουργου φιλη μου χα χα χα χα χαααααααααααααααααα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

you may say i'm a dreamer.

Αθανατη ε; Εχω περασει κατι πονους Ντριμερακι μου, ασε, δεν σου λεω τιποτα

Κριμα παντως να μην εισαι εδω να διναμε μαζι τον πουλο χα χα χα

Ανώνυμος είπε...

Καημένουλα μου τί τραβάς! Ειδικά με το τρίτο που σου έτυχε! Πώς θα τ'αντέξεις!; Προτείνω να τους σνομπάρεις.

Velvet είπε...

Αν σου προτειναν
παρα τω πρωθυπουργο
Τι θα μας ελεγες?
Περαστικα για την μεση
Και να προσεχεις
Καλο μηνα..

Καλυψώ είπε...

δεν νομιζω πως μασας
ουτε απο μεση
ουτε απο κλεφτες
αλλα ουτε και απο πολιτικαντηδες

γιουργια!!!
σματσ!!

Ανώνυμος είπε...

συγχαρητηρια για το βιβλιο σου ...η αγαπη νικησε το χρονο!!ηταν τελειο!!!!

55fm είπε...

Aν και ξαπλωμένη... πήρες τις σωστότερες αποφάσεις φίλη μου!
Καλό μήνα και καλή βδομάδα!
Ελπίζω να είσαι καλύτερα από τη μεσούλα σου!
Φιλιά!

erifili είπε...

Καλή μου Ρίκη πως φαίνεσαι ότι είσαι βέρα Κρητικιά.Μύγα δεν σηκώνεις στο σπαθί σου.Καλά τα λές.Ψάχνουν για κορόϊδα για να μαζέψουν ψήφους, οι ληστές δυστυχώς θα αυξηθούν λογω του ότι αυξάνεται και η φτώχεια.Τώρα για την μέση σου, επειδή είμαι ομοιοπαθούσα, με δισκοκήλη στον Ο5, σου συνιστώ το καλύτερο φάρμακο.Μονόζυγο.Θα κρεμαστείς από κάπου (χωρίς όμως να τραντάζεσαι, απλώς κρέμασμα) και θα αφήσεις την μέση σου ελεύθερη να τεντωθεί.Μου το συνέστησε ένας φίλος γιατρός και έχω βρει την υγειά μου.Μόλις με πιάνει, κρεμιέμαι σε ένα κλαδί της μουριάς, που έχω αφήσει γι'αυτό τον λόγο, και έτοιμη.Φιλάκια και περαστικούλια σου.

Dreameraki είπε...

Όχι άλλες μούτζες!!!!Χαχαχαχχα!Είσαι καθόλου καλύτερα;;

AlexMil είπε...

Ρίκη αγαπητή,
για τη μέση σου, θα ήθελα να σε δω !!!
για τους κλέφτες, τι να πω..., όσο δεν αντιδρούμε με κάποιο τρόπο στις φωνές των άλλων, όταν θα φωνάζουμε εμείς κανείς δεν θα μας ακούει (γνωστή ρύση)

για τις μούντζες και λίγο είναι, πολύ τσιγκούνα νομίζω πως είσαι.

καλό βράδυ

Side21 είπε...

Περαστικά ...
Τι άλλο να πω !!!
Τα φάρμακα τα βρήκες μόνη σου ...

phlou...flis είπε...

αυτό εννούν ότι ...το κακό τρίτωσε

Unknown είπε...

Εγώ λέω Ρίκη μου
πρόσεξε το πρώτο
κάνε ό,τι είναι δυνατόν για το δεύτερο και όσο για το τρίτο
μπορώ να σου στείλω κι εγώ μια μούτζα με fax να την επισυνάψεις στην δική σου.

Περαστικά μάτια μου

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Velvet2

Ευχαριστω για τα περαστικα φιλε μου

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Χρωματιστή

Ασε φιλη μου, ασε, των παθων μου το τάραχο τραβω χα χ α χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΚΑΛΥΨΩ

Γιουργιαααααααααααααααααααα
στον νταβλά με τα κουλούρια Καλυψω μου χα χ α· χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

το κόκκινο φουστάνι

Χαιρομαι που σου αρεσε το βιβλιο φιλη μου!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

50fm
Η μεσουλα μου Ολγα μου καταντησε σαν τα νερα της Χαλκιδας, 6 ωρες πονω κι αλλες 6 δεν πονω χα χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

erifili

Εριφυλη, οντως δεν σηκωνα μυγα στο σπαθι μου, χωρις καμια πλακα τωρα

Φιλακια

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

you may say i'm a dreamer.

Τωρα γμτ που σε ηθελα να εισαι εδω βρηκες να λειπεις;

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

AlexMil

Αλεξ, τι εννοεις για την μεση θα ηθελες να με δεις, γιατρός εισαι φιλε μου;
Αν ειναι σου λεω τα συμπτωματα που εχουν καταντησει χρόνια

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Side21

Ευχαριστω καλε μου φίλε!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

phlou...flis
Χα χα χα, ναι φιλε μου,

αυτό ακριβως εννούν λεγοντας...το κακό τρίτωσε...και με βρήκαν ολα τα κακα τη μαυρη χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

meggie

Την μουτζα θα μου την στείλεις σε κουριερ ή ταχυδρομικα; χα χα χα

Epicuros είπε...

Μπορείς να το δεις με πολλόυς τρόπους. 'Ενας απ' αυτούς είναι ότι αν αφήσεις όλους τους άχρηστους και τους κλέφτες να σε διοικούν η κατάσταση δεν θα αλλάξει. Αν δεν αναμιχθούν άξιοι και τίμιοι στα κοινά τι περιμένουμε;