Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Κι εκει....


 .....που όπως σας ειχα πει βαριόμουν θανάσιμα, και να φάω που λεει ο λόγος, εκει, κι ορκίζομαι δεν κατάλαβα πως, αρχισα πάλι ξαφνικά να «ταξιδεύω» γράφοντας. Κι ενώ είχα «ξεκινήσει» για αλλού,άλλαξα γραμμή πλεύσης, και...πάει η Ρίκη, μην την είδατε, μην την απαντήσατε. Το περίεργο όμως δεν ειναι αυτό, το περίεργο είναι ότι ενώ εξακολουθούσα να βαριέμαι αφάνταστα, τόσο μετά μανίας  έγραφα, έγραφα, έγραφα....


να οι καφέδες ο ένας πίσω απο τον άλλο, και οταν κουραζόμουν, στα ενδιάμεσα εριχνα και καμιά μουτζουριά για ανάσα
Η βαρεμάρα, εν τω μεταξύ βαρεμάρα ...

Έχετε ξαναδει εσείς βαρεμάρα δημιουργική, ή.....
Γιατρέ μου είμαι καλά, θα ζήσω;;;;;;;

59 σχόλια:

KOSTAS PAP είπε...

Ρίκη, η δημιουργία ίσως αποτελεί το ύστατο καταφύγιο της βαρεμάρας δηλαδή ή πυροβολείσαι ή γράφεις και ζωγραφίζεις. Τώρα με το τέλος του καλοκαιριού εύχομαι καλή δημιουργική συνέχεια.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μ αρέσουν αυτά τα ξαφνικά εν μέσω βαρεμάρας! Ασε που βγαίνουν και τα καλύτερα!
Καλή σου μέρα!

erifili είπε...

Θα ζήσεις Ρίκη μου, θα ζήσεις.Η ζωγραφική είναι η καλύτερη διέξοδος από την πλήξη.Διέξοδος δημιουργική.Τώρα μπορείς να καταλάβεις και εμένα που δεν σταματάω καθόλου.Παίρνω την δόση μου καθημερινά.Καλή σου μέρα φιλενάδα.

Νερένια είπε...

Βρε Ρίκη μου, αν η ημέρα σου ήταν γεμάτη πως το μυαλό θα ταξίδευε;
Οπότε βαρεμάρα .... βαρεμάρα ... και άσε χέρια και μυαλό να δημιουργούν!!!!


Αντε να δούμε τι καλό μας ετοιμάζεις!!

Unknown είπε...

Ωραία βαρεμάρα! Δηλαδή όταν δεν βαριέσαι;
Κάνεις θαύματα;

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Ρίκη!
Επειδή έχω περάσει αρκετές φάσεις βαρεμάρας και το χω ψιλοψάξει, κατέληξα ότι κακώς θεωρείται δυσάρεστο και ενοχοποιητικό συναίσθημα. Η βαρεμάρα έρχεται όταν είσαι φουλ και πρέπει λιγάκι ν'αδειάσεις. Και μπαίνοντας στη διαδικασία αδειάσματος δημιουργείται χώρος στο μυαλό σου και σιγά-σιγά συλλαμβάνεις τις σπίθες έμπνευσης που υπάρχουν ούτως ή άλλως γύρω σου. Έτσι δικαιολογείται και η ζωγραφική σου διάθεση και θα δεις τί άλλο θα ακολουθήσει. Αρκεί να μην πιέσεις τον εαυτό σου και να απολαύσεις τη βαρεμάρα!

Ευρύνοος είπε...

Ωραία δέν είναι να ξεσπάς την βαρεμάρα σου δημιουργικά;

κι εγώ απο τον άλλο μήνα, (λόγω οτι κατέβασα πολλές ιδέες στις διακοπές) έχω να κάνω πολλά..
και ο χρόνος γεμίζει και βρίσκεις τρόπους να δημιουργείς..
νομίζω ο άνθρωπος αν δέν δημιουργεί, δέν αντέχει ψυχολογικά..
έχουμε μαμούνι μέσα μας..
χαχα

καλό μεσημέρι Ρίκη :)

55fm είπε...

Ανήσυχο πλάσμα, απόλαυσε τη ειδική βαρεμάρα σου!
Είναι ευλογία!
Καλώς σε ξαναβρίσκω φίλη μου!
Τα λουλουδάκια σου μιλάνε!
Φιλιά!

Dinos-Art είπε...

Καλέ τι "μουτζουριές", αυτά είναι πολύ όμορφα. Συνέχισε και θα είμαστε στην αναμονή.

Rena είπε...

Ρίκη μου είσαι απίστευτα δημιουργηκή και αυτό που έχεις δεν λέγετε βαρεμάρα αλλά πόλεμος μεταξύ της λογοτεχνικής και της καλλιτεχνικής σου φύσης που μάλλον την είχες κρυμμένη!
Τα φιλιά μου!!!

next_day είπε...

πρώτον, μακάρι όταν βαριόμουνα κι εγώ να μπορούσα να είμαι τόσο δημιουργική!
δεύτερον, τί τέλεια κούπα?? την βουτάω και μην την είδατε!!! χαχα!!
Καλησπέρες γλυκές και δημιουργικές φυσικά!

Margo είπε...

Εμ δεν είπαμε η βαρεμάρα φέρνει μόνο καλά και βέβαια μπορεί να γίνει πολύ δημιουργική. Μη σταματήσεις όταν σου φύγει, ναι;)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αν είναι έτσι... σου ευχόμαστε "πάντα να 'χεις βαρεμάρα"!

Έσπερος είπε...

Θα μπορούσα να έχω κι εγώ λίγη από αυτή τη βαρεμάρα;;;; Μπορώ;;; Μπορώ;;; Μπορώ;;;

Την καλησπέρα μου κι ευχές για ένα όμορφο απόγευμα!!!

BUTTERFLY είπε...

Μουτζουριες τα λες εσυ αυτα; Γιατι εγω ουτε στα ονειρα μου δεν τα ζωγραφιζω!
Καλη ....βαρεμαρα λοιπον!

D.Angel είπε...

Αυτά είναι!
Οταν η βαρεμάρα γίνεται δημιουργία!
Το εφαρμόζω συχνά!
Συνέχισε έτσι!
Φιλια πολλά
D.Angel

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

η δημιουργικη βαρεμαρα ειναι η καλυτερη Ρικη!
φαντασου και να μην βαριοσουν δλδ...

ναι θα ζησεις!
γιατρος δεν ειμαι αλλα μια ταπεινη νοσοκομα που σε βλεπει μια χαρα και μες την βαρεμαρα σου!

φιλια σου νεραιδενια!!!

zeidoron dtsoukas είπε...

Καλέ τι όμορφες μουτζούρες είν' αυτές!Αν είναι να δημιουργείς γράφοντας και ζωγραφίζοντας τότε σου εύχομαι να έχεις χρόνια βαρεμάρα αγαπημένη Ρίκη!

Creep είπε...

Χαχαχα! Καλό αυτό. :Ρ
Οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές. ;)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

KOSTAS PAP

’Η πυροβολείσαι ή γράφεις...


Μ’ αρεσε πολυ αυτο φίλε, ίσως να έχεις και δίκιο...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ελίτσα


Οντως, ποτέ δεν ξέρεις πότε θα βγουν τα καλύτερα....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

erifili

Θα ζήσω λες Εριφύλη μου ε;

Η αληθεια πως είχα αρχίσει να ανησυχω χα χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Νερένια

Δεν το ετοιμαζω εγω Νερένια μου, αυτο, πίστεψε με, βγαίνει απο μόνο του...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

bear


Θαυματα κανουν μόνο οι θεοί φίλε μου, εγώ αρκούμαι σε πιο γηινα πράγματα

Σε γλυκοφιλώ

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Χρωματιστή

Ναι, το εχω ακουστά, δημιουργικη ανάπαυλα λέγεται, αλλα σ΄εμενα λειτουργουν λίγο αναποδα τα πράγματα
Δημιουργία εν μεσω βαρεμάρας ειναι λίγο κάπως....να το πω περίεργο;
Να το πω τρελό;
Τι να πω...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ευρύνοος

Αντε, αναμένουμε τι θα κατεβάσεις κι εσύ με αγωνία....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

50fm

Ειδική βαρεμάρε ε Ολγα μου;
Καλο αυτό χα χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

rena

Η αληθεια πως ενα πόλεμο τον εχω αυτές τις μερες Ρένα μου, αλλα είναι πολεμος μεταξυ του να κάτσω στη καρέκλα και να κοιτώ το ταβάνι ή να κάτσω στη καρέκλα του υπολογιστή χα χα χα

ΥΓ Μουτζουρώνω αρκετά χρόνια―δεν το θεωρω αυτό ζωγραφική― αλλα είχα ενα κάποιο διάστημα να με πιασει η επιθυμια να το κανω, και ξεκίνησε πάλι απο το χειμωνα

Φιλακια και περιμένω με αγωνία και τις δικές σου δημιουργίες

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Dinos-Art

Ελα βρε Ντίνο μου, σε παρακαλώ μη με δουλεύεις, έχω το γνώθι....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

next_day

Αντε, βούτα την κι ούτε του παπα να μη το πεις χα χα χα

Του ενός ευρώ ειναι απόκτημα, μη θαρρείς πως βούτηξες τίποτα σπουδαίο χα χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Margo

Οταν μου φύγει θα σταματήσω θέλοντας και μη Μαργκώ μου....αφου ξέρεις, με το ζόρι δεν βγαίνουν αυτα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ασκαρδαμυκτί

Μερσί Ασκαρούλη μου, μερσί

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Έσπερος

Ελα και θα σου δώσω εγω οση θες....με στραβό θα κοιμηθείς το πρωί θα αλλοιθωρίσεις δεν λένε;
χα χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

BUTTERFLY

Μπα, εγώ πάλι πιστεύω πως αν δεν πηγαίνεις και Ελ Γκρέκο, οταν θέλει κάποιςς ολα τα κάνει
Για προσπάθησε λίγο και θα με θυμηθείς

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

D.Angel

Ούτως ή άλλως συνεχίζω Αγγελίνι μου, είπαμε, εχουμε ειδικό χαρακτήρα οπότε και να θελουμε δεν μπορούμε να τον αλλάξουμε
Φιλουνια

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΝΑΪΑΔΑ

Αχ ευχαριστω γλυκια μου νοσοκόμα, γιατι ειχα αρχίσει να ψιλοανησυχώ χα χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

zeidoron

Αχ βρε καλέ μου φίλε, πάντα με την καλή κουβέντα εισαι ....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Creep

Τι να πω τώρα, αφου σας αρεσουν μαλλον πρέπει να αρχίσω να ανησυχω και για εσας
χα χα χα

Καλημερα φιλε μου!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Η τέχνη μάλλον Ρίκη μου
υπαρχει στη ψυχή σου
απλά αποτυπώνεται
σε κάθε κίνηση σου.

Dinos-Art είπε...

Λοιπόν, ποτέ δεν θέλω να μου χαϊδεύουν αυτιά όταν κριτικάρουν τη δουλειά μου, το έχω διακηρύξει από παλιά και το ξέρουν όλοι. Από την άλλη ξέρουν καλά ότι κάνω το ίδιο όταν κριτικάρω δουλειές άλλων.
Καλό απόγευμα.
Φιλιά.

Dinos-Art είπε...

Λοιπόν, ποτέ δεν θέλω να μου χαϊδεύουν αυτιά όταν κριτικάρουν τη δουλειά μου, το έχω διακηρύξει από παλιά και το ξέρουν όλοι. Από την άλλη ξέρουν καλά ότι κάνω το ίδιο όταν κριτικάρω δουλειές άλλων.
Καλό απόγευμα.
Φιλιά.

meril είπε...

βαριέμαι κι εγώ μέχρι Παναγίας που λένε...
γράφε εσύ τουλάχιστον
κι αυτό παρηγοριά είναι
κάποιος να ξυπνά

καλά διάφορα

Βάσσια είπε...

Εκεί που νομίζεις ότι στερεύεις, ότι η ανία έχει εξπαλωθεί παντού..... εκεί οι λέξεις ορμούν!

Και μετά να απολαύσεις τους καρπούς της "βαρεμάρας" Ρίκη μου.

Καλό απόγευμα.
Φιλιά
:-)

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Πολλοί θα ήθελα να βαριούνται έτσι. Εγώ ας πούμε. Άρα το δημιουργικό σου πνεύμα δεν βαριέται δουλεύει σε διαφορετικά επίπεδα. Εκείνο προστάζει. Είσαι όμως τυχερή που "ούτως" προστάζει.
Καλό σου βράδυ Ρίκη μου

Velvet είπε...

Ειναι καιρος
που δεν εδειχνες
ετσι χαρουμενη
και τρελιάρα

Καλα εισαι Θα ζησεις...ερωτευμένη
Ηρθε ο Ερωτας..

Φιλιά

stavroula m είπε...

Mε βλέπεις εεεεε?????
Καλό αυτό....που να πάω??? Τόσα σχόλια διάβασα...μέχρι και μαντινάδες γράψανε για σένα!!!! Με τόση ζέστη λογικό δεν είναι να τριγυρνάει πολλή βαρεμάρα γύρω μας???? Εμένα οι "μουτζούρες" μ' αρέσουν όμως!!!!

~reflection~ είπε...

Ρικακι ήρθα να σου πω ότι μία χαρακιά θα την φέρω μέσα μου μία ζωή...
Το Ταξίδι το πραγματοποίησα στων μελτεμιών τις ράχες...

Νιώθω ότι οι λεξεις ταξίδεψαν κι αυτές πάνω στα δικά μου μελτέμια συναισθηματικής εκκρεμότητας...
Αναθεώρησα πολλά....
μα το πιο γλυκό κομμάτι.. εκεινο της Συνυπαρξης με συγκλόνησε βαθια..

Ενα ευχαριστω είναι λίγο... πολύ λίγο.. μα ξέρω ότι ξέρεις το μέγεθός του..

Τα φιλιά μου..... να ιππεύουν τα κύματα ίσαμε την Κρήτη της καρδιάς σου...

Drmakspy είπε...

Δουλεύω τρελλά αυτές τις μέρες πέρα δώθε Βόλο Αλμυρό Βόλο και δεν προλαβαίνω να ψειρίσω τα σχόλια των άλλων να δώ αν ειπώθηκε αυτό που θα πώ αλλά η .... βαρεμάρα σου εμένα μου μοιάζει με την βαρεμάρα του Van Gogh!!!! Ίδια στα χρώματα και στις πινελιές....!!!!! Είσαι αποκάλυψη!!!! Φιλιά κι αγκαλιές γλυκυτάτη μου Van Rickogh!!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ

Συ ειπας...Φανη μου...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Dinos-Art

Δεν σου καταλογιζω κακη πρόθεση Φάνη μου, αλλα μου φαίνονται τόσο αστεια αυτα που κανω που μου κανει εντυπωση ενας ζωγραφος σαν εσενα να τα εκθειαζει.
Χμμμμμμ...βρε λες να το πιστεψω; χα χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

meril

Γραφω, γραφω, ούτως ή αλλως δεν μπορω να ζησω αν δεν γραφω.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Βάσσια

Δεν σκοπεύω σε απολαυση φιλη μου, γραφω απλως γιατι το γραψιμο ειναι για μενα διαδικασια ζωης...


Φιλακια γλυκα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Καλε μου φίλε, μαλλον εσενα θα πρέπει να μοιαζει η κορη σου που οταν την ειδα απο κοντα έπαθα...δεν ηξερα που να κρυφτω....χα χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Velvet2

Καλε μου φίλε, ελπιζω το τρελιαρα να το λες με καλη πρόθεση, γιατι αλλιως, γκρρρρρρρρρρρρρρ χα χα χα


Οσο για τον ερωτα τωρα, δε πα να μην ερθει ποτέ του.
Ουτως ή αλλως εχω ζήσει στην ζωη μου καταστασεις τρελες, με ερωτευτηκαν πολλακις τρελά, ερωτευτηκα πολλακις σφοδρα, τον ξοδεψα τον ερωτα , με ξοδεψε, μα πλέον:
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΟΔΕΥΤΩ ΑΛΛΟ....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

stavroula m


Να εισαι καλα Σταυρούλα μου, αφου σ αρεσαν οι μουτζουρες μου να εισαι καλα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

kakia_p

Κακια μου, δεν ξερω τι να πω....ενα μεγαλο ευχαριστω μονο που «ταξιδεψες» μαζι μου....

ΥΓ Ειμαι λιγο εκτός ακομα, αλλα θα επανελθω, που θα παει...εξαλλου γραφω και εντατικα αυτο το καιρο
Αυτο οχι για δικαιολογια, αλλα για να ξερεις τι κανω, μια και σ αγαπω και μ αγαπας

Φιλουνια

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Drmakspy

Α δεν το πιστευω !!!!

Van Rickogh! Αλλο παλι τουτο ....Σπυρακο μου θα σε μαλλωσω...αλλα μη μ ακους εσυ, ξαναπεστο, μ αρεσε κατα βαθος αν και κατα πλατος δεν το πιστευω...ασε μη μ ακους, θα σε τρελανω χα χα χα

Σπυρακο μου κι εγω δουλευω, δες το παραπανω ποστ στη Κακια...κουζουλου κι αγιου ομως μη ταξεις και περιμενω την υποσχεση σου

Φιλακια στα μουτσουνακιααααααααααα

Anestis Ketsetzidis είπε...

Απο τη βαρεμάρα και το τεμπελιό κανείς ποτέ δεν έπαθε τίποτα.
Καλό τεμπέλικο και δημιουργικό Σ/Κ.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ανεστης Θ. Κετσετζιδης


Αυτο να μου πεις....
χα χα χα


Καλό τεμπέλικο και δημιουργικό Σ/Κ επισης