Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

ΚΛΕΙΣΤΟ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ

Φίλοι μου, καιρό τώρα, η ψυχολογία μου έχει πάρει την κατιούσα με τα γεγονότα που βλέπω να συμβαίνουν γύρω μου.....το γεγονός όμως του θανάτου των δύο παιδιών με αποτελείωσε.....οπότε, για να μην μεταφέρω και την κακή μου διάθεση εδώ, το «σπιτάκι μου» θα παραμείνει κλειστό έως ότου επανέλθει η διάθεσης μου....λογικά, ελπίζω να μην καθυστερήσει....αν και πάλι ποτέ και κανείς δεν γνωρίζει τι του επιφυλάσσει το αύριο
Σας ευχαριστώ όλους κι ελπίζω να μην αργήσουμε να τα ξαναπούμε


32 σχόλια:

Drmakspy είπε...

Απόλυτα κατανοητό και σεβαστό.... Πάρε τον χρόνο σου... Όσο χρειαστεί...

Ανώνυμος είπε...

Ρίκη, η κατάσταση είναι αυτή που είναι. Εσύ όμως πρέπει να προστατέψεις τον εαυτό σου. Εκθέτοντάς τον σε όλα τα αρνητικά γεγονότα που συμβαίνουν γύρω μας, τον βαραίνεις και τον εξασθενείς. Κλείσε για λίγο την τηλεόραση, τις εφημερίδες και κάνε αποχή από την ενημέρωση. Κλείσε για λίγο τα μάτια και αγνόησε την τραγική πραγματικότητα. Δεν θα είναι ότι εθελοτυφλείς επιδεικτικά αλλά πρέπει λίγο να βγεις από τα αρνητικά μηνύματα που μας βομβαρδίζουν. Ανάπνευσε φως και καθαρότητα, υπαρχουν και αυτά.
Και στο λέω εγώ που πριν 2 χρόνια είχα πάθει μεγάλη ψυχολογική ζημιά.
Αν θες, προσπάθησε.

zeidoron dtsoukas είπε...

Απόλυτα δικαιολογημένη η ψυχική σου κατάσταση Ρίκη μου!Τα πάντα πάνε από το κακό στο χειρότερο με αποκορύφωμα τον άδικο χαμό των δύο παιδιών.
Να είσαι καλά και εις το επανειδείν σύντομα!

...irida... είπε...

ειδα κλειστό και είπα να φύγω...αλλα ...
λες....
"σε βλέπω..εε?...γράφε...
μην φέυγεις......¨"
λοιπόν...διάθεση μηδέν...οπότε είπα δεν κάνω μια βόλτα γύρω...να πάρω κουράγιο απο το κορίτσια ...που γράφουν υπέροχα και τόσο τα ζηλεύω?????
και τι θα κάνω τώρα εγώεε??μου λες?
ΆΝτε σήκω...τόσο ταλέντο και το κρύβεις....δεν θα στο κλέψω...αν και πολύ θα το ήθελα...χιχιι
μήπως ...κάνεις απιστίες και πας σε άλλες γειτονιές???εεε????
ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΜΟΥ...
σου ΕΥΧΟΜΑΙ....γρήγορα...ΑΝΟΙΞΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...ΚΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ...
το ξέρω πόσο δύσκολο είναι...εχω παιδια στην ηλικία τους....καιι δεν το αντέχω...........πολλά δεν αντέχω...αλλά ΠΡΕΠΕΙ.......................................................

Ανώνυμος είπε...

........
Φιλιά Ρίκη μου

D.Angel

Mariela είπε...

Ρικάκι, εδώ θα είμαστε.... σε φιλώ.

eleni είπε...

Ρίκη,εντάξει το σέβομαι,θέλεις το χρόνο σου-μην αργήσεις θα μας λείψεις.
Φιλάκια!

marianaonice είπε...

Κράτα γεράαα Ρίκηηη!!!!
Σε περιμένουμεεε!!!
Να καταθέσεις την ψυχή σου, όπως έμαθες να κάνεις πάντα σε πόνο και σε χαρά!

mar9659 είπε...

Την αγαπη μου και τα φιλιά μου!!!
ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ!!!

Margo είπε...

Αχ βρε Ρικάκι.. ξεκουράσου το χρειάζεσαι, μα γρήγορα θα επανέλθεις είμαι σίγουρη.
Να προσέχεις τον εαυτό σου τον πιο πολύτιμο!!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

χρόνος-γιατρός; το πένθος το χρειάζεται...

σε φιλώ περιμένοντας...

Unknown είπε...

Ρίκη μου, όλους μας ενοχλούν όλα αυτα που αναφέρεις, όλους μας επιρεάζει η γενικώτερη άσχημη κατάσταση.
Το blogging είναι μια ευκαιρία να ξεσπάμε και να ξεφεύγομε λίγο. Να ξεχνάμε για να μην σκεφτόμαστε.. όσο μπορούμε βέβαια.
Η απόφασή σου κατανοητή και σεβαστή.
Εύχομαι, σύντομα να σ' έχομε πάλι κοντά μας.
Κωστής

55fm είπε...

Ρικάκι μου γλυκό,κουράστηκες και με το δίκιο σου!
Είναι πολύ δύσκολοι οι καιροί!
Η λεβέντικη ψυχή σου είμαι σίγουρη ό,τι θα απομακρύνει αυτό που τη σκλαβώνει!
Ας οδηγήσουμε τις σκέψεις μας αλλού...εκεί που φυτρώνουν σπόροι αισιοδοξίας και ελπίδας!
Σου στέλνω την αγάπη μου και τη φιλία μου και μην αργήσεις...σε περιμένουμε!
Έλα κανένα ταξιδάκι προς τα μέρη μας.Το δωμάτιό σου σε περιμένει!
Καλό τριήμερο φιλεναδίτσα μου!

Sofia Voikou είπε...

Ελπίζω γρήγορα να ξεφύγεις από το μαύρο σκοτάδι της κατάθλιψης και οι αχτίδες του ήλιου να φωτίσουν σύντομα την ψυχή σου!!!

Rena είπε...

Σου το επιτρέπουμε για το τριήμερο, μετά σε θέλουμε εδώ μάχιμη όπως πάντα,
τη δικιά μας Ρίκη!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΦΗΝΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΑΛΙ ΕΔΩ.ΑΝ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΤΟΤΕ ....

Velvet είπε...

Καλο τριημερο Ρικη
Και μην το βαζεις κατω
Ολα αλλαζουν
Και οι μερες μας θαχουν
ακομη περισσοτερο φως
Φιλια
-

KOSTAS PAP είπε...

Ρίκη έχεις απόλυτο δίκαιο. Και εγώ τον τελευταίο καιρό αισθάνομαι πολύ άσχημα με αυτά που συμβαίνουν κυρίως σε πολιτικό και οικονομικό επίπεδο. Ένας λαός εξαθλιώνεται. Σε όλους μας εύχομαι καλό κουράγιο.

dimitris είπε...

Aγαντα Ρικη, ''καλη σου ξεκουραση''...

ElenaG είπε...

Ρικάκι μου σου θυμίζω μονο αυτό..
"Μην τη φοβάσαι τη ζωή όσο κι αν σε απελπίζει,
γιατί παιδί μου είναι τροχός που κάποτε γυρίζει"

...και θα γυρίσει Ρίκη μου που θα πάει!

καλή Σαρακοστή σου εύχομαι!

elli elli... είπε...

φοβάμαι να περάσω χωρίς να σχολιάσω.....είσαι ικανή να έχεις βάλει κάμερα και να βλέπεις...επαναστάτησα κι έφυγα από το φβ επειδή με βρίζεις.....χαχαχχαα.....άντε φτάνει τόσο ξεκίνα να γράφεις...σε βλέπω κι εγώ....φιλιά πολλά!!!!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ρίκη όσο πιο άσχημα γίνονται τα πράγματα τόσο πιο αναγκαίες είναι φωνές σαν την δική σου και άλλων. Ρίκη δεν πρέπει να δοθεί σε ΚΑΝΕΝΑΝ η εντύπωση ότι μας κατενίκησε. Η σιωπή σου Ρίκη η σιωπή μας θα εκληφθεί ώς κάμψη της μέσης ως σκύψιμο κεφαλής. Οχι Ρίκη μου είσαι αγωνίστρια και ετσά μωρέ θα παραμείνεις.
Καλή Σαρακοστή. Και καμιά ικανοποίηση σε κείνους που νομίζουν ότι χωνόμαστε στο καβούκι μας!

to alataki είπε...

Μην το βάζεις κάτω, η σιωπή τέτοιες μέρες κάνει κακό σε μας και καλό σε κάτι άλλους...

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα!!!!

ElenaG είπε...

Ρικηηηηηη!!!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΕΤΣΙ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!..
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

Dinos-Art είπε...

Η σημερινή "Καθημερινή" έχει μια μικρή παρουσίαση του βιβλίου σου.
Αν δεν έπεσε στην αντίληψή σου, το σημειώνω. Καλή Κυριακή Ρίκη.

55fm είπε...

Ρικάκι γύρνα πίσωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!

εύα είπε...

άλλοι είμαστε εδώ και άλλοι στριφογυρνάμε μέσα στις δύσκολες στιγμές μας..είμαστε συγκλονισμένοι για όλα όσα συμβαίνουν στον κόσμο που κάποιοι πατούν με βρώμικα σκαρπίνια. θα αντέξουμε , θα ζήσουμε , θα ξαναονειρευτούμε και όσο μπορούμε ας πορευόμαστε κρατώντας ένα χέρι...είτε είναι κάπου εκεί κοντά, είτε σ'αυτή τη διαφορετική γειτονιά , η ακόμα και στα βροχερά σοκάκια του μυαλού μας..
περιμένουμε να μοιραστείς ξανά μαζί μας αυτά τα πολύτιμα πετράδια που κρύβεις μέσα σου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΑ.ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

D.Angel είπε...

Πέρασα να ευχηθώ καλό μήνα!
Ελπίζω κι εύχομαι να σαι καλά!
Εεε;;;;; Φιλιά πολλάααα

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Λοιπόν, πάρε τα πάνω σου και επέστρεψε γιατί μας έλειψες οκ??!!!