Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Πέταξα το σουτιέν μου




Σκορπίστηκα.
Πλησίασα εκούσια την λαιμητόμο
μιας αλήθειας δήθεν.
Σε μάταιες επαναστάσεις
αφέθηκα ανοχύρωτη.
Πέταξα το σουτιέν μου
για να νιώσω λεύτερη.
Μου είπαν πως με πνίγει.
Και τους πίστεψα.
Δίψασα.
Κι ήπια νερό
απ’ την στρατόσφαιρα.
Δεν μ΄αρεσε της γης.
Ανούσιο το ένιωθα στο στόμα μου.
Να πιάσω παραπάνω
απ΄οτι έφτανε το χέρι μου ήθελα.
Τα μάτια   εξάσκησα
να βλέπουν στο λυκόφως
κι αγνόησα το φως το απαλό της ίριδας.
Εκτόξευσα τα πάντα
για να τους δώσω υπερμεγέθη υπόσταση
Πα να πει αρνηθηκα τα πάντα.....
Το σώμα κι η ψυχή μου κίνησε επανάσταση.
Για να επιτευχθεί το ζητούμενο.
Μα  ποιο ειναι αλήθεια το ζητούμενο;;;;;
Ακόμα ψάχνω την απάντηση στο δίλλημα.

18 σχόλια:

Dinos-Art είπε...

Είναι μια κάποια επανάσταση κι αυτό. Καλό Σαββατοκύριακο Ρίκη μου.

negentropist είπε...

Tα σουτιεν είναι υποβοηθήματα .. κάψτε τα επιτέλους !!

Σαλιγκάρια στη Σταδίου και τριφύλλια στη Σίνα

:)

Ανώνυμος είπε...

Ανατροπή, φαντασία, καινοτομία, ασυναρτησία, επανάσταση, αδιέξοδο.
Αυτά πήρα και τα χάρηκα.

Rena είπε...

Το πέταξες, δεν είπαμε δε πετάμε τίποτα;

AlexMil είπε...

Το ζητούμενο,
μέσα σε κύκλο που στριφογυρίζει στη ψυχή,
και η αλήθεια,
σε δρόμο φοβικό,
όλα, σε μια κουκίδα περαστική.

Φιλιά

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

είναι που το ζητούμενο αλλάζει...
μαζί με τον χρόνο...

γι' αυτό και αναπάντητο το δίλλημα...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αυτό το
"Κι ήπια νερό
απ’ την στρατόσφαιρα"
μου έβαλε την ιδέα να ψάξω κυριακάτικα να βρω κανένα ποτήρι σε σχήμα σουτιέν!

zeidoron dtsoukas είπε...

E;ποιο είναι το ζητούμενο;από που 'ρχόμαστε,γιατί και με ποιους παλεύουμε;Θα φτάσουμε κάπου τελικά ή καθ' οδόν θα μας μαζέψουν;

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Dinos-Art

Ειναι κάτι ακομα πιο βαθυ και ουσιαστικο Ντίνο μου.....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

negentropist

Ισως δεν κατάλαβες ακριβως τι θελω να πω....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Χρωματιστή


Και πολυ καλά πήρες χαμπάρι...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

rena

Και τι να τα φυλάξω καλέ να τα κανω; Να κάνω καμια σουτιενοκατασκευή; χα χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

AlexMil

όλα, σε μια κουκίδα περαστική. ...


Δεν ξέρω....ισως...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ


Τα κυρια ζητουμενα δεν νομιζω να αλλάζουν με το χρονο...αλλα και πάλι δεν ειμαι σίγουρη....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ασκαρδαμυκτί

Α χα χα χα χα εσυ στην κοσμάρα σου μονίμως Ασκαρουλη μου...αλλά μείνε εκει...πολύ σε γουστάρω ετσι οπως είσαι...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ζείδωρον


Πως με πιάνεις, πως με πιάνεις Ζεί μου....

55fm είπε...

Ποτέ δεν πίστεψα στα πεταμένα σουτιέν...
Έκρηξη... και το αδιέξοδο Ρίκη μου παραμένει!
Γαμώτο!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΦΗΝΩ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟ -ΦΩΤΕΙΝΟ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΗ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΘΑ ΑΡΓΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ.