Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Συγνώμη άνθρωποι

Κουράστηκα.
Με φόρτωσαν φόβο πολύ,
βάρος που δεν αντέξαν να σηκώσουνε οι ώμοι μου και έγειρα.
Συγνώμη  άνθρωποι που έγειρα
Με μπούχτισαν.
Με τάισαν φόβο πολύ
με κοκκινόμαυρο πιπέρι,
για να μου κάψουνε την γλώσσα να σιωπήσω,
 ώσπου ξέρασα. και σιώπησα.
Συγνώμη άνθρωποι που σιώπησα
Μ΄άφησαν άγρυπνη
Έβαλαν μεσ’ το σπίτι μου
το πιο ανήμερο θεριό, τον φόβο
για να κοιμάμαι με αυτόν παρέα.
Δεν άντεξα το βρούχος του, 
δεν είμαι ήρωας, και παραδόθηκα
Συγνώμη άνθρωποι που παραδόθηκα

38 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αν οι σκέψεις αυτές έβγαιναν από καποιον άλλον, θα τις δεχόμουν. Όμως από σένα η "συγγνώμη" δεν γίνεται αποδεκτή. Ούτε ο φόβος ούτε η σιωπή σου πάνε. Μπορεί λίγο να κουράστηκες γιατί είσαι άνθρωπος ευαίσθητος όμως και δύνατός.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Προσωρινο ειναι Χρωματιστη μου...κάτι εγινε απλως και με στεναχώρησε πολυ, αλλα θα περάσει κι αυτο...

Σ ευχαριστω!

Roadartist είπε...

Για τους περισσότερους δεν είναι εύκολα τα πράγματα.. Εύχομαι δύναμη, καλό βράδυ.

elli elli... είπε...

αμαν πηγα να φυγω και ειδα οτι με βλεπεις.....καληνυχτα και στην κρητη δεν παραδινομαστε:) και μη ζητας συγνωμη!!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Δεν παραδίνονται γυναίκες σαν εσένα κοριτσάκι..
Δυνατή σε θέλω! Καλό βράδυ!

vasiliki είπε...

Ρίκη και οι δυνατοί κάποτε λυγάνε αλλά πάλι ξεκινάνε!!!!!
Μην στεναχωριέσαι και η ζωή τραβά την ανηφόρα
Σε φιλώ

zeidoron dtsoukas είπε...

Και να 'θελα να πιστέψω πως φοβήθηκες μόλις πριν από λίγο είδα το σχόλιό σου στους Ενωμένους Μπλόγκερς!
Απλά ένα σκεπτικισμό και μια αυτοσυγκράτηση διακρίνω ως προς το αν αξίζει τον κόπο.Να είσαι σίγουρη Ρίκη ότι αξίζει.Καλή δύναμη για τη συνέχεια!

ΒLOGGERS ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ" είπε...

Έβαλαν μεσ’ το σπίτι μου
το πιο ανήμερο θεριό, τον φόβο
για να κοιμάμαι με αυτόν παρέα...

αλλοίμονο μας...

ElenaG είπε...

................................
και αν ακόμα έτσι είναι
μην ζητάς συγγνώμη Ρίκη μου
................................
μα και πάλι δεν το πιστεύω!
ξημερώνει άλλη μέρα
καλή δύναμη!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

είναι στιγμές που νοιώθεις να λυγίζεις... πως τούτο το βάρος είναι μεγάλο για τους ώμους σου...

για κάποιες στιγμές... μόνο.

ύστερα, πάλι ορθώνεσαι... μια που καλά το ξέρεις πως, τον εαυτό σου εδώ και χρόνια πολλά τον έταξες στην πάλη...

φιλιά Ρίκη μου!

lourdi lourdaki είπε...

ΤΟ ΦΟΒΟ ΤΟ ΚΟΙΤΑΖΩ ΚΑΤΑΜΑΤΑ..
ΑΥΤΟ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ.... ΦΟΒΑΤΑΙ..

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Θέλω να πιστεύω ότι είναι ένα ποίημα και μάλιστα πολύ όμορφο και δυνατό.
Δεν τολμώ όμως να πιστέψω ότι αυτό το συναίσθημα του φόβου που περιγράφεται απηχεί την ψυχολογία της Ρίκης που γνωρίσαμε εδώ μέσα. Απολείεται!!!!

Υ.Γ Ομορφη λέξη «το βρούχος»!! Είναι Κρητική;

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Roadartist

Σωστά...μέσα επεσες....γιατι αυτο το ποίημα αφορα τους περισσοτερους....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

elli

Οντως, στην Κρήτη δεν παραδινόμαστε...αλλα δεν είμαστε και ημιθεοι....ας μη το ξεχνάμε

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη

Μα είμαι δυνατη γιαγιά....και κάθε μέρα γίνομαι ακόμα και περισσότερο...αναγκάζομαι να γίνομαι...αληθεια, ο άνθρωπος δεν ξερει ουτε το μισό της δύναμης που κρύβει μέσα του.
Αν το ηξερε εκ των προτέρων θα τρόμαζε κι ο ίδιος

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

vasiliki

Στεναχωριέμαι για όλα όσα βλέπω γύρω μου Βασιλική....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ζείδωρον

Με ξέρεις καλά πια Ζεί....
Αυτοσυγκράτηση; Μπααααααααααααα...που τέτοιο πράγμα....ποιος εχασε το μυαλο να το βρω εγω...χα χα χα

Καλημερα φίλε μου!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΒLOGGERS ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ

Πιάσατε το νόημα που δεν επώασαν μέχρι στιγμής οι πολλοί...

Αλίμονο μας εννοώ....κι όχι αλίμονο μου..

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ElenaG

Και καλά κάνεις και δεν με πιστεύεις Ελενα μου....χα χα
Ο φόβος δεν ειναι αποκλειστικά δικό μου μείον, δυστυχώς ανήκει σε όλους μας....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ

Νομίζω πως γεννιόμαστε ταγμένοι κάπου, πως δεν ειναι δικη μας δηλαδη επιλογη, τουλαχιστον ολοκληρωτικά, ο δρόμος που θα ακολουθήσουμε...
Αν κάνω λάθος διορθωσε με, θα με ενδιέφερε η γνώμη σου

Την καλημερα μου κι ευχαριστω για το περασμα και την ηθικη συμπαράσταση

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

lourdi lourdaki

Το ξέρω πατριώτισσα μου, το ξερω.....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Οντως καλέ μου Χριστόφορε, ειναι ένα ποιημα απλως και τιποτα παραπάνω....και μια εννοια μέσα στο ποιημα που αν την αποκωδικοποιήσεις ανήκει σε ολους μας....


Ναι, κρητικη λέξη ειναι το βρουχος Χριστόφορε, και σημαινει το σκλήρο θόρυβο....τον θόρυβο που μπορεί να σπάσει...
Π.χ. Βρυχάται το κύμμα-είναι έτοιμο να προκαλέσει καταστροφη...
Δεν ξερω αν έγινα αντιληπτή, εγω την χρησιμοποιω στην σωστη θέση όχι τόσο απο γραμματική άποψη, όσο απο ένστικτο

55fm είπε...

Ρικάκι η κατάθεση ψυχής σου. δείχνει έναν αληθινό άνθρωπο!
Φυσικά κουραζόμαστε και ξεκουραζόμαστε και συνεχίζουμε πιστοί στις ιδέες μας και ποτέ παραδομένοι.
Οι παρεξηγήσεις είναι κι αυτές μες τη ζωή,όπως και η συγνώμη!
Δεν τα βάζω με τους ενωμένους μπόγκερς ,απλά δεν σου κρύβω, ότι ενοχλήθηκα κι εγώ όταν είδα το όνομά μου στο μπλογκ τους, που ούτε καν είμαι αναγνώστης!Έτσι μπορώ να καταλάβω και την απότομη συμπεριφορά του φίλου μας!
Έχεις την αγάπη μας!Συνέχισε να είσαι ο ευατός σου!
Σε φιλώ!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

πράγματι γεννιόμαστε ταγμένοι κάπου. ο δρόμος είναι από "πριν" χαραγμένος.

το θέμα όμως είναι αν θα τον ακολουθήσουμε αυτόν τον δρόμο μέχρι τέλους ή θα λιποταχτήσουμε από φόβο ή και από βόλεμα...

εκεί θα φανεί αν εκτός από ταγμένος είσαι και εκλεκτός!

φιλιά Ρίκη μου.
τούτη η ζωή είναι γεμάτη ανηφόρες...

Rena είπε...

Εσύ τα λες αυτά,ααα θα σε μαλώσω,νόμιζα πως μπήκα σε λάθος μπλογκ!
Ή μήπως είναι αμφίεση λόγω Αποκριών που περιμένουμε,έτσι θέλω να πιστεύω!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Συγνώμη παραδόθηκα
θα το ομολογήσω
όμως ξανά θα σηκωθώ
θα ξαναπροσπαθήσω.

Καλό Σ/Κ

Dreameraki είπε...

Eχεις όμως ένα τρόπο..μαγικό!

Θα σηκωθείς πιο δυνατή.Το περιμένω αυτό!!

Φιλάκια πολλά Ρικάκι μου

marianaonice είπε...

Τις πανοπλίες των εχθρών σου μην κοιτάς,
μόνο το φόβο τους στα μάτια που γυαλίζουν...

Έσπερος είπε...

Έρχονται στιγμές που όλοι μας πρέπει να κουβαλήσουμε κάποια βάρη στην πλάτη. Κάποια που μπορεί να είναι πιο μεγάλα απ' όσο υπολογίζαμε ή περιμέναμε (αν τα περιμέναμε). Αν κι είμαι σχετικά μικρός ακόμα, το ξέρω καλά αυτό!

Αν και δεν αφήνω συνέχεια τα ίχνη μου εδώ, με ευχαριστεί η ευαισθησία και η θετική ενέργεια που πηγάζει μέσα από τούτα τα κείμενα! Ελπίζω, λοιπόν, να είναι παροδικό το "ξύπνημα του τέρατος" και να περάσει όσο πιο αναίμακτα γίνεται!

Την καλημέρα μου!

lourdi lourdaki είπε...

ΡΙΚΗ ΜΟΥ..ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ...
ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΧΑΘΗΚΕΣ.....
ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ...
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΟΡΕΥΤΗΚΑ ΣΤΗ ΖΩΗ..
ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΝΥΧΙΑ ΞΥΝΟΜΟΥΝΑ ΠΑΝΤΑ..ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΩ ΟΛΑ!!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

50fm

Δεν ξερω Ολγα μου αν η καταθεση μου αυτη δειχνει ένα αληθινο άνθρωπο....σιγουρα ομως θελω να πιστευω πως δείχνει μια αληθινη αγανάχτηση...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ

Το μόνο σίγουρο....

τούτη η ζωή είναι γεμάτη ανηφόρες...

Σ ευχαριστω!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

rena

Αχ βρε αγαπημενη μου Ρενα....μπορει και λόγω αποκριάς.... άβυσσος η ψυχή του ανθρωπου χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ
Ασφαλωωωωωως σύντεκνε....και
ξανά θα σηκωθώ, και ξανά
θα ξαναπροσπαθήσω....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

you may say i'm a dreamer..

Φιλάκια πολλα Ντριμεράκι μου κι ελπόζω να κάνεις ότι σου ειπα...γιατι αλλιως, ξέρεις εσυ....χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

marianaonice


Μαριάννα μου....μαζί σου για πάντα.....με το δίκιο και την ελευθερη φωνή.... για πάντα.....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Έσπερος


Εσπερε, οταν εστω και μια φωνη της ηλικίας σου μου λεει οτι κάτι παίρνει απο μένα, εγώ αναντρανίζω......παίρνω δύναμη δηλαδη για να μαθαίνουμε και καμιά ξένη γλώσσα....χα χα

Σ ευχαριστω εστω και για το σιωπηλο σου πέρασμα απο το σπίτι μου....
Την επομενη φορά να μου χτυπήσεις να πιουμε και καμια ρακί, εστω στα όρθια χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

lourdi lourdaki

Κι εγω ειχα ενα δάσκαλο πατριώτισσα, που μας έλεγε πως η σωστη γυναίκα πρέπει να ξέρει λιγοα απ΄ ολα...αυτο με καθορισε στην μετέπειτα ζωή μου, σε οτι αφορά τα γυναικεία μυστικα...μπορω να πω πως κάτι εστω λίγο κάνω απ ολα......

Χιλια ευχαριστω για το διπλοπέρασμα σου